سام سکوتی

چرا کار به جایی کشیده که باید بر روی صورت نماینده شهر تف بیاندازند؟

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در هفته‌ای که گذشت مراسمی در مسجد صاحب الزمان شهرستان تالش به همت دانشگاه علمی کاربردی برگزار شد که متأسفانه سخنان در شأن مکان و متولی مراسم از تریبون آن مسجد ادا نشد و متولیان حرمت امام‌زاده را حفظ نکردند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در هفته‌ای که گذشت مراسمی در مسجد صاحب الزمان شهرستان تالش به همت دانشگاه علمی کاربردی برگزار شد که متأسفانه سخنان در شأن مکان و متولی مراسم از تریبون آن مسجد ادا نشد و متولیان حرمت امام‌زاده را حفظ نکردند.
indexنماینده مردم محترم شهرستان تالش در جایی که قرار بود فقط چند دقیقه صحبت کنند، شروع به درد دل کردند که بیشتر آن درد دل هم در حوزه تخریب دولت و یا نماینده عالی دولت در شهرستان بود که به دور از هرگونه حاشیه‌ای فقط به فکر خدمت به مردم و انجام امور اجرایی شهرستان است.
ایرانیان و به تبع کل کشور، تالشیان نیک می‌دانند که انقلاب چه قبل از پیروزی و چه پس از آن در کنار رهبر نظام که هرگز ترسی از تخریب ها و تهدیدها و تبعیدها به دل ندادند و عمود خیمه انقلاب بودند، ستون دیگری داشت که با خون خود قبل از انقلاب، نهال انقلاب را آبیاری کردند و پس از آن از کیان و شرف این مردم دفاع کردند و کمتر ورق و قلمی را یارای نوشتن و پرداختن به آن است و داستان اگر دریا مرکب شود و جنگل قلم، نوشتن از این خجل کنندگان آفتاب تمامی نخواهد داشت.
اما اینکه هر زمان و در جایی که لازم شد از این بزرگواران خرج کنیم، کم کم دارد تبدیل به رویه می شود که خیلی در شأن مسئولین و دوستداران نظام و خانواده معزز شهدا نیست، خصوصا اگر این هزینه از این جایگاه و شأنیت به صورتی انجام پذیرد که باعث وهن آن بلاجویان دشت کربلایی و خانواده آن عزیزان گردد.
آن پرستوهای عاشق و بنابر تعبیر مولانا، پرنده‌تر ز مرغان هوایی های دوران دفاع مقدس هرگز نمی‌توانند از میان خانواده‌ای برخاسته باشند که سعی در دخالت در عزل و نصب ها کنند و بر فرض دخالت، مسیرهای درست و قانونی را بهتر می‌دانند و بر فرض محال هم اگر که ورود کردند ولی خواسته هایشان جامه عمل نپوشید، جز از راه قانون و ادب طی طریق کنند و تف بر صورت کسی پرتاب کنند!
بنده به دلیل آشنایی با بسیاری از این بزرگواران و خانواده‌های آنها و همچنین نسبت فامیلی و دوستی با خیل عظیمی از عاشقان نظام که عضوی از خانواده را در راه نظام و انقلاب از دست داده‌اند، از تمامی بزرگواران که تریبون به دست می‌گیرند و یا قلم در کف دارند خواهش می‌کنم در اظهار نظرها دقت کنند و حرمت شهدای گرانقدر را حفظ کنند.
قابل توجه آقای نماینده و خوانندگان این مطلب باشد که خود آقای فرماندار از خانواده های معزز شهدا هستند و همچنین دو تن از بخشداران تالش که با پیشنهاد ایشان نصب شده‌اند، متعلق و منسوب به همین گروه مورد احترام مردم و نظام هستند.
اگر چه بنده خیلی از نزدیک آقای نماینده را نمی‌شناسم و جز در دو مورد که با ایشان به صورت مستقیم گفتگوی کوتاهی داشته‌ام، شناخت بیشتری ندارم اما بیشتر مردم ایشان را انسان معتقدی معرفی می‌کنند و در نیت درست ایشان شاید نتوان شک کرد اما گویا مسیر را در مواردی اشتباه می‌روند که منجر به چنین اظهار نظرهای سوال برانگیزی می شود.
بنده در پایان سوالی هم از نماینده محترم شهرستان دارم که آیا جایگاه نمایندگی تالش تا آنجا تضعیف شده است که بر فرض محال اگر فردی از خانواده این عزیزان از دست شما خیلی ناراحت شود، می‌تواند و به خود اجازه می‌دهد بر روی صورت نماینده شهر تف بیاندازد؟ اگر چنین است مجددا باید از خود شما پرسید چه کرده‌اید با جایگاه نمایندگی تالش، آقای شکری!؟

سام سکوتی بداغ

 

Share