دیارمیرزا بررسی می کند

چرا مسلحین اهمیت خاصی برای اطلاعات هوایی الزهراء حلب قائلند ؟

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اطلاعات هوایی الزهرای حلب یکی از بزرگترین شاخه های اطلاعاتی ارتش سوریه به مساحت حدود دو و نیم هکتار است که در غرب شهر حلب واقع شده است.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اطلاعات هوایی الزهرای حلب یکی از بزرگترین شاخه های اطلاعاتی ارتش سوریه به مساحت حدود دو و نیم هکتار  است که در غرب شهر حلب واقع شده است.

درحال حاضر این منطقه در خط مقدم نبرد با مسلحین تروریست در قسمت غربی شهر قرار دارد ولی بعلت حضور ارتش در اطراف , اطلاعات هوایی و ارتفاع بیشتر این مناطق نسبت به مناطق مسلحین ؛ امکان امداد رسانی و تعویض نیرو و ادوات به آسانی برای ارتش امکانپذیر است .

همچنین بعلت بافت شهری منطقه و وجود ساختمانهای بلند و استقرار نیروهای ارتش بر روی این ساختمانها ، فرصت هرگونه پیشرفت و هجوم مسلحین به این منطقه گرفته شده است.

در اختیار داشتن ساختمان اطلاعات هوایی برای سوریه بسیار مهم و حیاتی به نظر می رسد زیرا خط اول دفاع از محله های غربی حلب به حساب می آید و در صورت تصرف این منطقه توسط مسلحین ، ارتش مجبور خواهد شد تعدادی از محله های اطراف را تخلیه کند .

ارزش دیگر تصرف این منطقه برای مسلحین ؛ از کار انداختن آتش توپخانه ی موجود در اطلاعات هوایی ارتش سوریه است که روزانه مواضع تحت تصرف مسلحین در حومه ی حلب را بمباران می کند.

مسلحین در صدد هستند از این نقطه به عنوان مرکز ثقل و نقطه ای استراتژیک به منظور برهم زدن توازن قوا در غرب حلب استفاده کنند که تا این لحظه با مقاومت ارتش سوریه موفق به این کار نشده اند .

تصویر توپوگرافی منطقه ارتفاع بیشتر اطلاعات هوایی سوریه نسبت به مناطق دیگر را مشخص می نماید.

halab alzahra

توپوگرافی

halab alzahra topograghy

y88GVdnYzC5NrbJEeAZwM4V3ZDVkYIbiRbVXC_yYaa8

Share