پیکر بی جان جوان غرق شده پسیخانی پیدا شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پیکر بی جان جوان پسیخانی که در حین ماهیگیری غرق شده بود توسط اهالی محل پیدا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پیکر بی جان جوان پسیخانی که در حین ماهیگیری غرق شده بود توسط اهالی محل پیدا شد.

pasikhan-5 (4)sعلی مقصودی مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت با بیان اینکه جوان ۲۵ ساله ای که در حین ماهیگیری در روز بارانی و طوفانی در رودخانه پسیخان غرق شده بود، اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی با خبر شدیم جسد جوان غرق شده در پل پسیخان توسط اهالی محل در حوالی رودخانه پیدا شد.

وی افزود: از آنجایی که این جوان در حین ماهیگیری آن هم در روز بارانی و طوفانی غرق شده بود به شهروندان توصیه می کنیم هنگامی که دریا و رودخانه مواج و طوفانی است هرگز اقدام به شنا و غواصی و ماهیگیری نکنند.

مقصودی ادامه داد: در محل های محافظت شده، ماهی گیری کرده و به هشدارهای ایمنی در حواشی رودخانه ها توجه کنید.  قبل از رفتن به محل برای ماهیگیری و یا شنا کردن سعی کنید از افراد مطلع و آگاه محل مورد نظر، درباره محیط اطلاع کافی پیدا کرده تا از دیگر خطرات احتمالی منطقه اطلاعات کاملی را به دست آورید.

وی تصریح کرد: هرگز به تنهایی اقدام به ماهیگیری و یا شنا نکنید و همیشه در قالب یک گروه باشید تا اگر احیانا مشکلی برای یکی از اعضای گروه پیش آمد بقیه بتوانند به او کمک کنند.دیارمیرزا

مقصودی خاطرنشان کرد: قبل از رفتن به دریا یا رودخانه برای ماهی گیری یا شنا از آمادگی جسمانی نسبتا خوبی برخوردار باشید چنانچه قصد پیاده روی در قسمت کم عمق دریا و یا رودخانه را دارید، همیشه یک چوب دستی بلند به همراه داشته باشید و نوک این چوب دستی را جلوی قدمهایتان به زمین بزنید تا اگر گودالی و یا احیانا جانوری آنجا بوده بتوانید از آن آگاه شوید
/ایسنا

Share