پیروزی های ارتش عراق در صلاح الدین

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ارتش عراق با همراهی نیروهای داوطلب مردمی موفق شد روستای تل الذهب تابع ناحیه بلد در استان صلاح الدین را از لوث وجود تروریستهای داعش پاکسازی کند. همچنین در ادامه ی عملیاتی که در شمال استان صلاح الدین و مناطق مجاور اتوبان بغداد-موصل حد فاصل بغداد […]

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ارتش عراق با همراهی نیروهای داوطلب مردمی موفق شد روستای تل الذهب تابع ناحیه بلد در استان صلاح الدین را از لوث وجود تروریستهای داعش پاکسازی کند.

همچنین در ادامه ی عملیاتی که در شمال استان صلاح الدین و مناطق مجاور اتوبان بغداد-موصل حد فاصل بغداد تا سامراء آغاز شده، مناطق یثرب و عزیز بلد نیز به دست ارتش پاکسازی و تصرف شد.

روز گذشته ارتش عراق موفق به آزادسازی چند روستای اطراف پایگاه هوایی بلد(بکر) از جمله البوحشمه شده بود.

بدین ترتیب پس از انجام این عملیات نه تنها محاصره ی شهر بلد و پایگاه هوایی بلد(بکر) برداشته شد بلکه ارتش عراق از موضع تدافعی خارج شده و به فاز تهاجمی تغییر حالت پیدا کرد.

ارتش عراق قادر خواهد بود با بیرون راندن بقایای داعش از ناحیه ضلوعیه و معتصم به سمت ناحیه عظیم و بادیه شمال غرب صلاح الدین، امنیت کامل را به مسیر بغداد-سامراء برگرداند.

موقعیت منطقه عملیات بین بغداد تا سامراء :

۹۸۳۸۳۶_۱۵۵۳۳۲۱۲۶۱۵۷۲۲۴۲_۳۵۷۲۹۶۷۸۳۳۱۳۰۵۰۲۹۸۳_n

/تحولات عراق

Share