معاون وزیر ورزش و جوانان

پسران بیش از دختران خشمگین می‌شوند/فعالیت سایت‌های همسریابی غیرقانونی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان این که پسران بیش از دختران خشمگین می‌شوند، افزود:‌ به غیر از این مرکز که در تهران در بوستان آزادگان راه اندازی شده است به زودی مرکز کنترل خشم دیگری راه اندازی خواهد شد و بعد از آن در البرز، اصفهان، رشت، مشهد و شیراز شاهد چنین مرکزی خواهیم بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون وزیر ورزش و جوانان از غیر قانونی بودن فعالیت سایت‌های همسریابی خبر داد.

۱۳۹۳۱۰۱۸۱۸۵۶۵۵۴۵۲۴۴۶۶۶۴۳محمد  گلزاری  با بیان اینکه پلیس امنیت، فتا و دستگاه‌های دیگر بر غیر قانونی بودن سایت‌های همسریابی تاکید دارند، اظهار داشت: متأسفانه این سایت‌ها هم اکنون به صورت غیر مجاز در کشور در حال فعالیت هستند که البته از طرف پلیس فتا با متخلفان در این زمینه برخوردهای قانونی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ۳۰۰ سایت غیر مجاز همسریابی در فضای مجازی مشغول فعالیت هستند. این در حالی است که معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، مراکز همسرگزینی را راه‌اندازی کرده است تا مشاوره ازدواج انجام دهند.

معاون وزیر ورزش و جوانان در ادامه در خصوص راه اندازی مرکز پیشگیری و کنترل خشم اظهار داشت این مرکز از این پس محلی است که در آن به طور تخصصی خدمات روانشناسی و مشاوره‌ای در راستای پیشگیری و کنترل خشم، کاهش آسیب‌های روانی و اجتماعی و آموزش مهارت‌های زندگی ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آموزش‌های فردی و گروهی برای کنترل خشم و همچنین خدمات مشاوره فردی و گروهی در این راستا صورت می‌گیرد، افزود: این مرکز برای نخستین بار با همکاری شهرداری تهران راه اندازی شده است تا راهکار مناسبی برای کنترل خشم باشد.

گلزاری با تاکید بر اینکه خشونت در کشور افزایش یافته است، گفت: برخی افراد از خانه‌های سلامت، کلانتری‌ها، مدارس به این مرکز ارجاع می‌شوند تا مشاوره فردی برای آنها صورت گیرد. همچنین نیروی انتظامی می‌تواند افراد را به این مرکز ارجاع دهد و این امر را جایگزین مجازات برای افراد(زندان) قرار دهد.

معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان این که پسران بیش از دختران خشمگین می‌شوند، افزود:‌ به غیر از این مرکز که در تهران در بوستان آزادگان راه اندازی شده است به زودی مرکز کنترل خشم دیگری راه اندازی خواهد شد و بعد از آن در البرز، اصفهان، رشت، مشهد و شیراز شاهد چنین مرکزی خواهیم بود.

/تسنیم

Share