پرچم‌های داعش، بار دیگر در غزه/ این تصاویر جعلی نیست!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حدود شش ماه پیش خبری مبنی بر تشییع دو جوان فلسطینی به نام‌های «اسامه حسن موسى الحسومی» و «محمد فصیح» در تابوتی پیچیده در پرچم گروه تروریستی داعش منتشر شد که با واکنش‌ برخی از مقامات فلسطینی روبرو شد. ابنا نوشت:«ایاد البزم» سخنگوی وزارت کشور غزه، وجود تشکیلات داعش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حدود شش ماه پیش خبری مبنی بر تشییع دو جوان فلسطینی به نام‌های «اسامه حسن موسى الحسومی» و «محمد فصیح» در تابوتی پیچیده در پرچم گروه تروریستی داعش منتشر شد که با واکنش‌ برخی از مقامات فلسطینی روبرو شد.

e58f892d55db409432d5b7eb205ac2caابنا نوشت:«ایاد البزم» سخنگوی وزارت کشور غزه، وجود تشکیلات داعش در نوار غزه را نفی کرد و گفت: هیچ‌کدام از گروه‌های افراطی از جمله داعش، در غزه حضور ندارند.

«خالد القدومی» نماینده جنبش حماس در ایران نیز واکنش عجیب تری به انتشار این خبر داشت و گفت: اگر این تصاویر را به یک کار‌شناس فتوشاپ نشان بدهید به شما خواهد گفت که ساختگی و جعلی است و از طرفی محیط تصویر نیز نشان دهنده هویت هیچ کشوری نیست و ممکن است هر کسی در اتاق خودش در هر نقطه‌ای از جهان آن را ساخته باشد. و به طور قطع نمی‌تواند صحت داشته باشد.

این اظهارات القدومی در حالی مطرح شد که تصاویر منتشر شده به هیچ عنوان جعلی و دست‌کاری شده نبوده و رسانه‌های معروف فلسطینی نیز آن‌ها را منتشر کرده‌ بودند. ضمن اینکه “گروه تکفیری‌ ــ بعثی داعش” نیز عضویت این دو فلسطینی را در گروه خود تایید کرده بود.

همچنین پس از مدتی، گروه داعش فلسطین ــ با عنوان “داعش ؛ ولایت غزه” ــ از فعالیت خود خبر داد و با انتشار بیانیه‌ای، ۱۸ شاعر، نویسنده، ادیب و فعال فرهنگی هنری این منطقه را به مرگ تهدید کرد. اینها همه را به این اضافه کنید که عده زیادی از جنگجویان گروههای ضد نظام «بشار اسد»، تابعیت فلسطینی دارند (که البته ارتباط آنها با حماس تکذیب شده است).

متأسفانه در روزهای اخیر و پس از کشته شدن «سعید کواشی» و «شریف کواشی» عاملان حمله به نشریه فرانسوی شارلی ابدو، بهانه‌ جدیدی ایجاد شد تا بار دیگر پرچم‌های گروه تروریستی داعش در غزه به اهتزاز دربیاید!

ده‌ها تن از هواداران این گروه‌ تروریستی با در دست گرفتن تصاویری از عاملان حمله به نشریه شارلی ابدو و نیز «امیدی کولیبالی» عامل تیراندازی مونتروژ و گروگان‌گیری فروشگاه مواد غذایی پاریس، در خیابان‌های منتهی به مرکز فرهنگی فرانسه در غزه راهپیمایی کردند. تظاهرات کنندگان که حدود ۲۰۰ نفر بودند پرچم های سیاه داعش را حمل می کردند و خطاب به فرانسوی ها شعار دادند: «ما گردن شما را خواهیم زد».

تجمعی با این گستردگی و حمل کردن آشکارای پرچم تکفیری‌ها پس از تشییع جنازه دو عضو داعش، اقدامی بی سابقه است.
شایان ذکر است که نماینده حماس در ایران، پس از انتشار تصاویر شش ماه پیش در خبرگزاری ها و سایتهای ایرانی، آن را فتنه انگیزی عنوان کرده و خواستار برخورد قاطع با منتشرکنندگان این تصاویر شده بود!!

اما همه می دانند جمهوری اسلامی ایران و نیز رسانه های ارزشی همواره در کنار مقاومت اسلامی فلسطین بوده و هستند. لذا هیچ رسانه رسمی ایران، برای ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی اینگونه اخبار را منتشر نمی‌کند؛ بلکه هشداری به جنبش حماس و مقامات فلسطینی است تا نسبت به تحرکات گروه‌های افراطی و تکفیری در کشور خود حساس باشند.

Share