پرویز پرستویی:اولین باری که سینما رفتم مادرم داغ در دستم گذاشت،آن داغ را می‌بوسم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،پرویز پرستویی گفت: ۱۴ سال قاچاقی کار کردم و نتوانستم جایزه‌هایم را به کسی نشان دهم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،پرویز پرستویی گفت: ۱۴ سال قاچاقی کار کردم و نتوانستم جایزه‌هایم را به کسی نشان دهم.

download

 این بازیگر اظهار کرد: زندگی برایم در سال‌هایی کودکی به‌سختی گذشت، به‌طوری که در آن سال‌ها اکثر پدر و مادرها دلخوشی‌شان این بود که فرزاندان‌شان معلم، دکتر، خلبان و … شوند، اما من به اصطلاح آن روزها مطربی می‌کردم و مجبور بودم قاچاقی کار کنم.

 وی ادامه داد: در آن زمان، در محیطی زندگی می‌کردیم که به لحاظ فرهنگی مناسب نبود و نگرانی‌های خانواده نیز بجا بود و حتی یک‌بار که به سینما رفتم، مادرم داغ در دستم گذاشت که هنوز هم هست، آن داغ را می‌بوسم چون خانواده نگران بودند.

 او اظهار کرد: باید شکرگزار امنیت و آرامش حاکم بر کشور باشیم، چراکه ما ایرانیان سه دهه است که ایثارگری می‌کنیم. همه با وجود امنیت، فراغ بال داریم و جای شکر دارد.

 پرستویی نسل جوان را آینده‌سازان کشور دانست و گفت: اگر جوانان نباشند، مملکت به فنا می‌رود و باید قدر این جوانان را بدانیم.

 وی قانع بودن به داشته را کاری نسنجیده ارزیابی و بیان کرد: باید با هدف زندگی کنیم و هیچ‌وقت به داشته‌های فرهنگی، هنری و علمی خود قانع نباشیم.

 این بازیگر با اشاره به فعالیت ۴۶ ساله‌اش در عرصه سینما و هنر، گفت: پرویز پرستویی شاید دو نفر باشد، یکی من که پرویز پرستویی هستم و دیگری پرستویی‌ای که شما بار آورده‌اید و این پرستویی، امانتی است که از مخاطب دارم و اگر نخواهید، می‌توانید آن را بگیرید.

 پرستویی عمل و کار با نیت درست و خالصانه را رمز موفقیت دانست و ادامه داد: در هر کاری که هستیم، باید درست کار کنیم. هنرمند هربار شخصیتی را خلق می‌کند، مخاطب با او همزادپنداری می‌کند و باید به‌نحو احسن از عهده‌ی این مسوولیت برآید.

 وی که در نخستین جشنواره‌ی سالانه‌ی تجلیل از برگزیدگان دانشجو دانشگاه علوم پزشکی تبریز سخن می‌گفت، با اظهار خرسندی از حضورش در جمع دانشجویان، افزود: آذربایجان و تبریز، هنرمندان، شعرا، ادبا، دانشمندان و عالمان بزرگی داشته است و دارد و فرهیختگان این سرزمین همیشه در تاریخ ایران نام‌آور بوده‌اند./ایسنا

Share