پربیننده‌ترین اخبار پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در ۲۹ دی

پربیننده‌ترین اخبار پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در روز گذشته (‌دوشنبه، ۲۹دی) را در اینجا مشاهده می‌کنید: جولان اختلاط و بی‌حجابی با بوی تند علف در ارتفاع ۴ هزار متری!+تصاویر چهار هزار متر بالاتر از خیابان های شمال تهران، به دور از هیاهوی صدای اگزوز پورشه و مازراتی ثروتمند زاده ها، هیاهوی دیگری برپاست. لباس ها […]

mirza diyar2014-12-03_13-14-00پربیننده‌ترین اخبار پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در روز گذشته (‌دوشنبه، ۲۹دی) را در اینجا مشاهده می‌کنید:

جولان اختلاط و بی‌حجابی با بوی تند علف در ارتفاع ۴ هزار متری!+تصاویر
چهار هزار متر بالاتر از خیابان های شمال تهران، به دور از هیاهوی صدای اگزوز پورشه و مازراتی ثروتمند زاده ها، هیاهوی دیگری برپاست. لباس ها با رنگ های فسفری است، همه کلاه بر سر دارند تا سوزِ بی خانمان کُشِ سرما، صورتشان را نپریشد.

راکب متخلف,موتورسیکلت خود را وسط خیابان آستانه اشرفیه به آتش کشید+عکس
پلیس راهور شهرستان آستانه اشرفیه عصر امروز زمانی که از راکب یک دستگاه موتورسیکلت درخواست مدارک کرد راکب متخلف که فاقد مدارک اصلی موتورسیکلت بود با بیرون کشیدن شیلنگ موتور این وسیله نقلیه را به آتش کشید.

از جا کندن تابلوی خیابان نوفل لوشاتو/مقاومت نیروهای امنیتی از تلاش برای ورود به سفارت
تجمع دانشجویان در محکومیت اقدام نشریه شارلی مقابل سفارت فرانسه با شعار هیات من الذله برگزار شد.

هفته فرهنگ و هنر رشت چهارشنبه افتتاح می شود+جدول زمان و مکان برنامه ها

آئین گشایش هفته فرهنگ و هنر رشت با حضور جمعی از مدیران و مسئولان فرهنگی و هنری استان گیلان و شماری از هنرمندان، صبح چهارشنبه اول بهمن در این شهر برگزار می شود.

از نمادهای «بازنشسته» و «رفتگر» در پارک قدس رشت رونمایی شد+تصاویر
مراسم رونمایی از نماد رفتگر در پارک قدس و المان بازنشسته در سبزه میدان با حضور جمعی از مدیران شهرداری و فاطمه شیرزاد عضو شورای اسلامی شهر رشت برگزار شد.

گفت‌و‌گوی صمیمی رییس جمهور با مردم در مترو تهران+تصاویر

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز دوشنبه و به مناسبت روز هوای پاک از قطار شهری «مترو» برای رسیدن به محل کار استفاده کرد.

ظریف امروز با مترو سر کار رفت+تصاویر

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان صبح امروز (دوشنبه) با استفاده از مترو به محل کار خود در وزارت خارجه در خیابان سی تیر رفت.

پیام دو کلمه ای «سید حسن نصرالله» به صهیونیست‌ها + عکس

«سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان در پیامی دوکلمه‌ای به صهیونیست‌ها هشدار داده «پناهگاه‌هایتان را حاضر کنید.»

برای مشاهده متن کامل اخبار، روی عناوین آن‌ها کلیک کنید.

Share