چرا بی‌بی‌سی فارسی سیاست ترویج فرهنگ هم‌جنس‌باز‌ی را انتخاب کرده است؟

بی بی سی و آب و تابی که به هم‌جنس‌بازی می‌دهد + تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بی‌بی‌سی فارسی همیشه مدعی است که به عنوان یک رسانه خبری بی‌طرف عمل می‌کند و سعی دارد با دادن اطلاعات و اخبار «صحیح» در مسائل روز به مخاطبین، قضاوت و نتیجه‌گیری را به خود آنان واگذار کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بی‌بی‌سی فارسی همیشه مدعی است که به عنوان یک رسانه خبری بی‌طرف عمل می‌کند و سعی دارد با دادن اطلاعات و اخبار «صحیح» در مسائل روز به مخاطبین، قضاوت و نتیجه‌گیری را به خود آنان واگذار کند. در واقع هر رسانه‌ای برای خود رسالتی قائل است که مبتنی بر آن، سیاست‌های اطلاع‌رسانی و استراتژی‌های خبری خود را تعیین می‌کند. سیاست‌های بی‌بی‌سی فارسی نیز مانند دیگر رسانه‌ها در هر حوزه‌ خبری متفاوت است و با رویکردی خاص در هر یک از این حوزه‌ها (مانند سیاسی، ورزشی….)‌ به زعم خود اقدام به انتشار اخبار و اطلاعات “صحیح” می‌کند. یکی از سیاست‌های اساسی این رسانه در حوزه فرهنگی پوشش خبری با موضوع هم‌جنس‌بازی است.

با یک جستجوی ساده در سایت بی‌بی‌سی فارسی بیش از صدها عنوان خبر با موضوع هم‌جنس‌بازی یافت می‌شود.

چند روز پیش این رسانه خبر ازدواج خواننده هم‌جنس‌باز انگلیسی با شریک “هم‌جنس” خود را بطور گسترده در سایت و صفحه شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کرد که قطعا آخرین اخبار از این دست نخواهد بود.

اما چرا پوشش اخبار از بازماندگان قوم نابود شده لوط، به یک سیاست “تبدیل ناپذیر” در این رسانه انگلیسی فارسی زبان تبدیل شده است؟ برای پاسخ به این سوال باید در ابتدا به بررسی محورهای اصلی موضوع هم‌جنس‌بازی در رسانه بی‌بی‌سی فارسی پرداخت تا زوایای مختلف این موضوع روشن شود.

هم‌جنس‌گرایی «صحیح»است نه هم‌جنس‌بازی!

۸۳۵۵۴۷_۹۴۰کلمات همیشه بار معنای خاصی را به دوش می‌کشند و با استفاده از همین پتانسیل می‌توان بسیاری از مفاهیم جدید را بسط داد یا اینکه در آن مفاهیم اصلاح و تغییر ایجاد کرد. بی‌بی‌سی فارسی اصرار شدید مبنی بر استفاده از کلمه هم‌جنس‌گرایی به جای کلمه هم‌جنس‌بازی دارد. همین جابه‌جایی به ظاهر ساده در استفاده از این کلمات وسیله‌ای شده است تا طرفداران این جنبش دست به استدلال‌هایی مبنی بر مشروعیت اقدامات شنیع خود بزنند.

اصرار به استفاده از کلمه هم‌جنس‌گرایی به جای هم‌جنس‌بازی

گرایش قلمداد کردنِ هم‌جنس‌بازی و تبدیل آن به لفظ «هم‌جنس‌گرایی» از اساسی‌ترین استراتژی‌های این جنبش برای تطهیر این عمل قبیح و ضداجتماعی است. چرا که در صورت اصالت دادن به «گرایش»های جنسی متفاوت در انسان، رفته رفته علاوه بر «هم‌جنس‌گرایی» گرایش‌های دیگر نظیر ارتباط جنسی با حیوانات، ارتباط جنسی با محارم و ارتباط با هر پدیده دیگری نیز طبیعی قلمداد شده و حق مسلم پنداشته خواهد شد؛ و راه برای دیگر گرایش‌های به ظاهر طبیعی و در حقیقت انحرافات بیمارگونه نظیر حیوان‌گرایی، مادر گرایی، پدرگرایی، خواهرگرایی، برادرگرایی و… باز خواهد شد. (بولتن ۳۶۰- نشریه رصد فرهنگی، گروه راهبری سیستم و اطلاعات)

هم‌جنس‌بازی نه بیماری است و نه انحراف!

برای اشاعه پدیده هم‌جنس‌بازی نیاز است که ابتدا از این عمل قبح‌زدایی صورت پذیرد. یکی از راه‌های موثر برای این حرکت، اقدام مراکز پژوهش‌های پزشکی و روان‌شناسی با تولید و منتشر نمودن تحقیقات همسو با این جریان می‌باشد. این تحقیقات که به صورت تدریجی به “قانون و حقیقت” بدل شده‌اند، هم‌جنس‌بازی را نه تنها در کاسه یک بیماری و یا ناهنجاری قلمداد نمی‌کند، بلکه آن را یک ویژگی طبیعی مثل رنگ چشم و رنگ مو به حساب می‌آورد و نکته جالب این است که اکثر این محققین خود از گروه هم‌جنس‌باز‌ها هستند.

بی‌بی‌سی فارسی نیز با توجه به سیاست‌های استراتژیک و همگانی رسانه‌های غربی مبنی بر پوشش خبری این تحقیقات به ظاهر پزشکی (استراتژی قبح‌زدایی)، اقدام به انتشار اخبار و اطلاعات “صحیح” در این مورد می‌کند.

تلاش برای وانمود کردن هم‌جنس‌بازی به عنوان اتفاقی ژنتیکی از آنجا نشات می‌گیرد که در صورت قبول ژنتیکی بودن این انحراف دیگر نمی‌توان به افراد منحرف خرده گرفت. زیرا ژنتیک امری است که از دست آنان خارج بوده و این افراد بدون این که حق انتخابی داشته باشند با این گرایش زاده شده‌اند! در نتیجه راه بر هرگونه اعتراض بسته خواهد شد. این در حالی است که هیچ تحقیق مستقل علمی این مطلب را اثبات نکرده و نتایج تحقیقات همواره عکس آن چیزی بوده که در رسانه‌های غربی ترویج می‌شود.

عادی‌سازی هم‌جنس‌باز‌ی با تکنیک تداوم خبری

رسانه بی‌بی‌سی فارسی از هیچ خبری در رابطه با اعضای جنبش هم‌جنس‌باز‌ی نمی‌گذرد و برای عادی‌سازی این عمل “ضدخانواده” برای مخاطب فارسی زبان (ایرانی، افغانی و تاجیکی)، اقدام به انتشار مطالب مرتبط می‌کند.

هم‌جنس‌باز‌ها هم مشروع هستند و هم مظلوم!

این رسانه انگلیسی با تکیه بر اصطلاح “حق آزادی برای انسان‌ها” اخبار قوانین و تظاهرات هم‌جنس‌باز‌ها را پوشش می‌دهد و برای مشروعیت این جنبش منحرف از نظریات شبه‌روشنفکر‌ها تا اخبار هم‌جنس‌بازی در حیوانات را منتشر می‌کند.

نشان دادن سختی‌ها، مشکلات و مظلومیت هم‌جنس‌باز‌ها از سیاست‌های رسانه بی‌بی‌سی فارسی می‌باشد. همچنین برای مشروعیت‌زایی مذهبی و دینی برای این جنبش، نظریاتی از علمای مذاهب مختلف مبنی بر موافقت مذهب با هم‌جنس‌باز‌‌ها ارایه می‌شود. این امر نیز برکسی پوشیده نیست که تمام ادیان با این عمل بشدت مخالف هستند و عقوبت بسیار خطرناکی را برای این قوم منحرف هشدار داده‌اند.

ترویج و دفاع از حقوق هم‌جنس‌باز‌ها در ایران

پرداختن به افراد هم‌جنس‌باز در ایران و برجسته‌سازی قوانین شدید کیفری جمهوری اسلامی ایران علیه این جنبش ضدخدا موضوعی است که بی‌بی‌سی فارسی گاه به گاه با مصاحبه با اینگونه افراد، انتشار محکومیت آنان، گزارش تبلیغی فیلم‌‌هایی با این موضوعات و… به آن می‌پردازد. با اینکه گردانندگان این رسانه انگلیسی آگاهی کافی از هنجار و فرهنگ ایرانی-اسلامی دارند، تلاش زیادی برای جا انداختن فرهنگ هم‌جنس‌باز‌ی برای مردم ایران می‌کنند.

این رسانه همسو با سازمان‌های بین‌المللی که علیه نظام جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند، به تبلیغ برای محکومیت‌های سازمان‌های حقوق بشری علیه اقدامات کیفری ایران در رابطه با هم‌جنس‌باز‌‌ها می‌پردازد.

چرا بی‌بی‌سی فارسی سیاست ترویج فرهنگ هم‌جنس‌باز‌ی را انتخاب کرده است؟

رسانه بی‌بی‌سی فارسی یک رسانه انگلیسی می‌باشد که سیاست‌ها و بودجه خود را از وزارت امور خارجه این کشور می‌گیرد. دولت انگلیس به همراه دیگر کشورهای سلطه‌گر مانند ایالات متحده به دنبال گستره تسلط خود در دنیا می‌باشند. لازمه این تسلط به انقیاد کشیدن انسان و رام کردن او در تمامی جوانب وجودی‌اش در برابر خواسته‌های شیطانی نظام سلطه جهانی می‌باشد. این نظام برای رسیدن به این هدف از تمامی ظرفیت‌های خود استفاده کرده و برنامه‌ریزی‌های دقیق و بلندمدتی برای آن انجام داده است. تغییر طبیعت انسان و گرایش‌های او برای ساختن یک موجود مسخ شده تهی از روح پرسش‌گر و معترض و طغیان‌کننده که در برابر هرگونه خواسته سیستم سیاسی و فرهنگی رام است، بدون از هم گسستن خانواده ممکن نخواهد بود.

با ترویج هم‌جنس‌بازی نهاد خانواده تضعیف می‌شود و به تبع آن تولید مثل کاهش پیدا می‌کند. هر تمدن و قومی برای رشد و شکوفایی خود نیاز مبرم به جمعیت سالم، پویا و سرزنده دارد تا نیروی کار فعال و مدیران کارآمد برای رشد خود تربیت کند. بدون خانواده حیات یک جامعه به شدت مورد تهدید قرار می‌گیرد.

حال ایران که سردمدار مبارزه با استکبار شده و محور اصلی مقاومت در برابر آنها را تشکیل می‌دهد قطعا یک تهدید محسوب می‌شود و با توجه به برنامه‌های آینده ایران برای تشکیل یک تمدن اسلامی، ضرورت تلاش بی‌بی‌سی فارسی به عنوان یکی از بازوهای عملیاتی نظام سلطه علیه مردم ایران برای ترویج فرهنگ هم‌جنس‌بازی آشکار می‌شود. فرهنگی که باعث نابودی قوم‌هایی در گذشته شده و بی‌شک در آخرت موجب خواهد شد که هم‌جنس‌بازها و کسانی که آنها را ترغیب کرده‌اند،در آتش خشم الهی فرو بروند.
/مشرق

Share