تکذیب تغییر سرپرست ادارات کل استانداری گیلان

داداشی:هیچ گونه مصاحبه ای در خصوص تغییر مدیران کل استانداری نداشته ام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مشاور استاندار گیلان گفت:در پاسخ به سوالات کلیه همکاران رسانه ای از طرح و بیان شبهه ای که می تواند در پاسخگویی به افکار عمومی کمک حال دوستان رسانه ای باشد دریغ نخواهم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مشاور استاندار گیلان گفت:در پاسخ به سوالات کلیه همکاران رسانه ای از طرح و بیان شبهه ای که می تواند در پاسخگویی به افکار عمومی کمک حال دوستان رسانه ای باشد دریغ نخواهم کرد.

dadashiحسین داداشی مشاور استاندار در گفتگو با ایسنا با رد هر گونه مصاحبه با خبرگزاری های استانی در خصوص جابجایی برخی مدیران کل استانداری گیلان گفت:گفتگوی دوستانه اینجانب با مدیر یکی از خبرگزاری های استان شرح بیان مشکلات قانونی برخی از مدیران در تمدید حکم ماموریت سازمانی و انتقال درون دستگاهی بوده که متاسفانه فارغ از حفظ حرمت رسانه ای و اخلاق حرفه ای در قالب مصاحبه منعکس گردیده است.

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان افزود:هر مدیری در زمان ماموریت به دستگاه های اجرایی خارج از وزارتخانه یا نهاد خود تابع شرایط سازمانی بوده و بر اساس قانون،نقل و انتقال موقت وی با توافق دو سازمان یا وزارتخانه و با زمان بندی مشخص صورت می پذیرد و قاعده کار در ادامه همکاری،مشروح به موافق طرفین و رعایت قوانین کشور است.

مشاور استاندار تصریح کرد:طرح این مباحث در بین گفتگوی دوستانه اینجانب و این مدیر رسانه ای شامل حال همه کسانی است که محل خدمت آنان در دولت های مختلف به صورت ماموریت تغییر می کند و مختص مدیران استانداری نبوده و نخواهد.

مدیرعامل خانه مطبوعات در پایان گفت:اینجانب بنا بر رسالت مطبوعاتی خود به عنوان مدیرعامل خانه مطبوعات و فردی که سالها در این استان در بخش های مختلف خدمتگزار مردم شریف این خطه بوده ام در پاسخ به سوالات کلیه همکاران رسانه ای از طرح و بیان شبهه ای که می تواند در پاسخگویی به افکار عمومی کمک حال دوستان رسانه ای باشد دریغ نخواهم کرد و فقط متاسف خواهم بود،در زمانی که صدای بیان واقعیت می تواند نقطه امید بخش برای عموم مردم باشد با بی اخلاقی رسانه ای سوار موجی شویم که فقط موج خواهد بود نه واقعیت.

گفتنی است خبرگزاری تسنیم غروب امروز در خروجی خود از جانب حسین داداشی مشاور استاندار گیلان گفته بود: سرپرستان ۲ اداره‌کل استانداری گیلان که زیرمجموعه معاونت توسعه منابع انسانی و معاونت سیاسی، امنیتی تغییر می‌کنند.با انتشار این خبر در خبرگزاری تسنیم, پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نیز این خبر را بازنشر کرده بود.

Share