همکاری اکراد با نظام سوریه در مبارزه با داعش

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تصویر زیر وضعیت استقرار نیروهای ارتش و تروریستهای داعش را در جنوب شهر قامشلی نشان می دهد . چند روز گذشته تکفیری های داعش حمله ای به سمت ابو قصائب و تل غزال انجام دادند و موفق شدند این دو منطقه ی کوچک را به تصرف […]

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تصویر زیر وضعیت استقرار نیروهای ارتش و تروریستهای داعش را در جنوب شهر قامشلی نشان می دهد .
چند روز گذشته تکفیری های داعش حمله ای به سمت ابو قصائب و تل غزال انجام دادند و موفق شدند این دو منطقه ی کوچک را به تصرف خود در بیاورند ولی این تصرف و پیروزی یک روز بیشتر طول نکشید و روز بعد ارتش و کردهای شمال سوریه موفق شدند تروریستهای داعش را از ابوغصائب و تل غزال بیرون کنند .

در این مناطق و مناطق شمال غربی سوریه بیشتر نیروهای دفاع وطنی ارتش و کردهای YPG حضور دارند .
شهر قامشلی از امنیت مناسب و وضعیت خوبی برخوردار است و با همکاری کردها نه تنها امنیت قامشلی تضمین شده بلکه چند کیلومتر پایین تر یعنی شهر حسکه نیز با کمک کردها و نیروهای ارتش حاضر در قامشلی لجستیک و امداد رسانی میشود.

تروریستهای تکفیری داعش از ابتدای درگیرها همواره با سد محکم کردها و ارتش در شمال غربی سوریه مواجه بوده و تاکنون راه بجایی نبرده است.

Qamesli south

ا.ا

Share