در دیدار استاندار گیلان با جانباز اهل سنت بیان شد:

هموطنان اهل سنت در کنار برادران شیعه خود ایستادند و از انقلاب دفاع کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در آستانه آغاز هفته وحدت استاندار گیلان شامگاه شنبه با حضور در منزل عیسی مرادبخش جانباز ۵۵ درصد اهل تسنن فرار رسیدن این هفته را به وی تبریک گفت.دکتر محمدعلی نجفی در این دیدار که در فضای صمیمی برگزار شد با گرامیداشت آغاز هفته وحدت ، اسلام را دین دوستی، رافت، مودت و برادری دانست و افزود : دوستی و صمیمت مثال زدنی بین مردمان اهل تسنن و تشیع استان در عرصه های مختلف انقلاب بارها به نمایش گذاشته شد.

هموطنان اهل سنت در کنار برادران شیعه خود ایستادند و از انقلاب دفاع کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در آستانه آغاز هفته وحدت استاندار گیلان شامگاه شنبه با حضور در منزل عیسی مرادبخش جانباز ۵۵ درصد اهل تسنن فرار رسیدن این هفته را به وی تبریک گفت.دکتر محمدعلی نجفی در این دیدار که در فضای صمیمی برگزار شد با گرامیداشت آغاز هفته وحدت ، اسلام را دین دوستی، رافت، مودت و برادری دانست و افزود : دوستی و صمیمت مثالهموطنان اهل سنت در کنار برادران شیعه خود ایستادند و از انقلاب دفاع کردند زدنی بین مردمان اهل تسنن و تشیع استان در عرصه های مختلف انقلاب بارها به نمایش گذاشته شد.

نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد: در دورانی که به کشورمان حمله شده بود ، هموطنان اهل سنت در کنار برادران شیعه خود ایستادند و از انقلاب دفاع کردند و این روحیه همچنان ادامه دارد.

وی افزود :شما عزیزان که در دوران ۸ سال دفاع مقدس آن رشادت ها و از خود گذشتگی رزمندگان را مشاهده کرده اید باید خاطرات ارزشمند آن دوران را به نسل امروزی انتقال دهید.

استاندار با اشاره به رشادت ها، و از خود گذشتگی رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت : اقتدار، صلابت و امنیت کشورمان مرهون حماسه آفرینی های شهدا و جانبازان دلاوری است و بی شک این جانفشانی ها هرگز از یادها و خاطره های مردم فراموش نخواهد شد.

نمانده عالی دولت در گیلان  خدمت به جانبازان را از وظایف مسئولین دانست و افزود: حضور در جمع خانواده های معظم شهدا و جانبازان افتخاری بزرگ برای مسئولین به شمار می رود.

عیسی مرادبخش از جانبازان ۵۵ درصد اهل تسنن نیز در این دیدار با بیان اینکه رزمندگان دوران دفاع مقدس با خلوص نیت وبرای دفاع از اسلام با دشمن می جنگیدند گفت : حضور جوانان فداکار وپاک در دفاع مقدس چشمگیر بود.

وی افزود :ما بنا به فرموده امام راحل که انقلاب نبیاید دست نا اهلان بیافتد به جبهه ها رفتیم تا از نظام اسلامی حراست کنیم.

عیسی مرادبخش لمر اهل تالش که در قالب نیروی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی به جبهه اعزام شده بود در سال ۱۳۶۶ در عملیات والفجر ۱۰ در منطقه خرمال عراق مجروح گردید.
هموطنان اهل سنت در کنار برادران شیعه خود ایستادند و از انقلاب دفاع کردند

Share