در جلسه شوراي هماهنگي اصلاحات چه گذشت؟

«نه غزه،نه لبنان»باعث اخراج ما از سیاست شد/عارف پتانسیل تبدیل شدن به کروبی را دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بهزاد نبوی در جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفته است که محمدرضا عارف پتانسیل تبدیل شدن به مهدی کروبی را دارد و ممکن است که راه خود را مانند آنچه کروبی در انتخابات ۸۴ انجام داد از اصلاح طلبان جدا کند. بهزاد نبوی به اصلاح طلبان توصیه کرده است که کاری نکنید عارف روی دستمان بماند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سایت اصولگرای مثلث نوشت:
IMG220151613212713963926بهزاد نبوی در جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفته است که محمدرضا عارف پتانسیل تبدیل شدن به مهدی کروبی را دارد و ممکن است که راه خود را مانند آنچه کروبی در انتخابات ۸۴ انجام داد از اصلاح طلبان جدا کند. بهزاد نبوی به اصلاح طلبان توصیه کرده است که کاری نکنید عارف روی دستمان بماند.
او در این جلسه گفته برخی اصلاح‌طلبان کارگزارانی به او القا کردند که او دارای پایگاه رای مناسبی است و به همین منظور او را تشویق به حضور در انتخابات کردند.
بهزاد نبوی ادامه داده است که: ما در نهایت باید عارف را جذب کنیم. اما باید طبق قاعده‌ای او را به شورای اصلاحات وارد کنیم. بهزاد نبوی در بخش دیگری از صحبت‌هایش می‌گوید: ما اصلاح طلبان باید از دولت حمایت کنیم. لازم نیست به دولت فشار بیاوریم که موضوع حصر را باید حل کند. نباید دولت را وارد این مباحث کرد. من وقتی در زندان بودم به روحانی پیام دادم که دنبال آزاد شدن ما نباش. بالاخره محکومیت ما روبه اتمام است و آزاد خواهیم شد. بهتر است به مسائل مذاکرات و مشکلات اقتصادی بپردازید.»
بهزاد نبوی می‌گوید: سرنوشت ما اصلاح طلبان با دولت گره خورده است و افکار عمومی روحانی را اصلاح طلب می دانند. مردم نمی دانند که ما به خاطر پیروز نشدن قالیباف و جلیلی از روحانی حمایت کردیم. بنابراین می باید هم سکوت کنیم و هم کمک کنیم. حتی در جلسات خصوصی هم نباید دولت را نقد کرد. چون بالاخره به گوش دولت می‌رسد و موجب دلخوری می شود. باید جلوی تندروی‌ها گرفته شود.»
بهزاد نبوی که سالها امورات سازمان مجاهدین انقلاب را هدایت می کرد در بخشی از جلسه متذکر می شود که: شعار نه غزه نه لبنان که برخی از ما نیز آن را قبول نداشتیم، باعث اخراج ما از سیاست کشور شد.
نبوی در پایان گفته است که برای انتخابات مجلس نباید از تهران برای شهرستان‌ها تعیین تکلیف کنیم. نهایت کاری که باید انجام دهیم، تشکیل هیات داوری در تهران است.

Share