جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در یادواره شهدای رودبار

نمونه فتنه سال ۸۸ در تاریخ کشور وجود نداشت/فتنه گران اموال مردم را به تاراج بردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار علی فضلی عصر امروز در مراسم دهمین یادواره ۳۹۶ شهید و ۱۸ شهید گمنام این شهرستان با گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای استان گیلان و رودبار اظهار کرد: ۹ دی آرمان شهدای انقلاب اسلامی و بصیرت‌افزایی مردم از آرمان شهدا است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار علی فضلی عصر امروز در مراسم دهمین یادواره ۳۹۶ شهید و ۱۸ شهید گمنام این شهرستان با گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای استان گیلان و رودبار اظهار کرد: ۹ دی آرمان شهدای انقلاب اسلامی و بصیرت‌افزایی مردم از آرمان شهدا است.

MG_2913وی با بیان اینکه نمونه فتنه سال ۸۸ در تاریخ کشور وجود نداشت و افزود: مردم گیلان با خلق حماسه ۸ دی به پیشواز حماسه ۹ دی رفتند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان نمود: پس از حماسه حضور مردم در انتخابات سال ۸۸ عده‌ای شرایطی را به وجود آوردند و شیرینی آن را به کام مردم تلخ کردند، گفت: فتنه ۸۸ آزمایش سختی بود که در آن بسیاری از خواص تجدید و مردود شدند.

وی با بیان اینکه مردم پیروز اصلی انتخابات ۸۸ و حوادث پس از انتخابات بودند، گفت: مردم هشت ماه مقابل فتنه‌گران ایستاده بودند و آنها اموال مردم را به تاراج بردند،‌ درود خدا بر مردم ولایت‌مداری که در شرایط فتنه از حریم ولایت و انقلاب هوشمندانه دفاع کردند.

سردار فضلی با اشاره به عملیات کربلای ۵ ادامه داد: زمانی که جنگ به کشور تحمیل شد آمادگی دفاع از کشور را نداشتیم اما مردم در اطاعت از امام (ره) بودند و امام راحل فرمود هر کس می‌تواند به جبهه برود و از ادامه پیشروی دشمن جلوگیری کند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در دی ماه سال ۶۵ در عملیات کربلای ۴ و ۵ رزمندگان گیلانی خوش درخشیدند، خاطرنشان کرد: در عملیات کربلای ۴ شکست خوردیم و در رسیدن به اهداف موفق نبودیم و به مواضع عقب‌ برگشتیم و۱۰ هزار شهید و مجروح شیمیایی به سپاه اسلام تحمیل شد و این شکست ابتدای راه رزمندگان بود.
وی با اشاره به اینکه ندای امام (ره) از جماران به گوش رسید، خاطرنشان کرد: برای اطاعت از ولی امر ۱۵ لشکر برای انجام عملیات کربلای ۵ اعلام آمادگی کردند.

سردار فضلی اضافه کرد: در عملیات کربلای ۵ بسیاری از رزمندگان کفن به تن کردند و طومار نوشتند «امام (ره) ما اهل کوفه نیستیم و شما را تنها نمی‌گذاریم» و پیمان‌نامه خود با امام (ره) را امضا کردند.

فضلی جبهه رزمندگان را جبهه عشق و داوطلبی دانست و تصریح کرد: رزمندگان با اختیار خود به نبرد آمدند و حتی یک نفر حاضر به برگشتن از جبهه‌ها نبود و فرزندان امت و امام راحل بر عهد خود تا پایان ایستادند.

وی با بیان اینکه عملیات کربلای ۵ در ۹ مرحله انجام شد، یادآور شد: رزمندگان به نشانه تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی توسط امام (ره) ۲۰ میلیون صلوات برای سلامتی امام زمان (عج) و نایب ایشان نذر کردند و پس از پیروزی در عملیات کربلای ۵ رزمندگان برای دیدار امام راحل به تهران آمدند و به دیدار ایشان مشرف شدند.
/زیتون خبر

Share