سه نماینده از گیلان در کمیسیون تلفیق

نمایندگان مردم رشت و لاهیجان عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۴ شدند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در جلسه امروز کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس نمایندگان این کمیسیون برای حضور در کمیسیون تلفیق تعیین شدند.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جعفرزاده ,ندیمی و کوچکی نژاد سه نماینده گیلان در کمیسیون تلفیق بودجه ۹۴ هستند.

در سالهای گذشته کلیه اعضای کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس و دو نفر از هر یک از کمیسیون‌های دیگر به عضویت کمیسیون تلفیق در می آمدند اما با اصلاح قانون ۹ نفر از اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس و ۳ نفر از هر کمیسیون تخصصی ترکیب کمیسیون تلفیق بودجه را تشکیل می دهند.

عدم عضویت کلیه اعضای کمیسیون برنامه , بودجه در کمیسیون تلفیق موجب شده که نمایندگان با تجربه ای چون مصباحی مقدم و رهبری املشی از حضور در این کمیسیون باز بمانند.
گفتنی است در جلسه امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات نمایندگان سید سعید زمانیان دهکردی، غلامرضا تاجگردون، قاسم عزیزی، عزت الله یوسفیان ملا، اسماعیل جلیلی، رجب رحمانی، احمد امیرآبادی فراهانی، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی و سیدعبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی به عنوان اعضای این کمیسیون در کمیسیون تلفیق تعیین شدند.

۹۸۱۱۶۹_۱۴۸ کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس دارای ۲۹ عضو است که از میان آنها افراد نامبرده شده به عضویت در کمیسیون تلفیق در آمده اند.

همچنین در جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، قاسم احمدی لاشکی، علیرضا سلیمی و جبار کوچکی‌نژاد به عنوان اعضای این کمیسیون در کمیسیون تلفیق تعیین شدند.

شایان ذکر است پیش از این تعدادی از کمیسیون های تخصصی مجلس تشکیل جلسه داده و از هر کمیسیون سه نفر برای عضویت در کمیسیون تلفیق انتخاب شدند.

اسماعیل کوثری نماینده تهران، سیداحمدرضا دستغیب نماینده شیراز و حسن کامران نماینده اصفهان از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برای عضویت در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۴ انتخاب شدند.

**
ابوذر ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل، حسین زاده بحرینی نماینده مردم مشهد و کلات و همچنین حسن نژاد نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس به عنوان نمایندگان کمیسیون اقتصادی در کمیسیون تلفیق رسیدگی به بودجه سال ۱۳۹۴ کل کشور انتخاب شدند.
**

علیرضا زاکانی نماینده تهران، محمودجواد کولیوند نماینده کرج و محمدمهدی مفتح نماینده تویسرکان از کمیسیون امور شوراها برای عضویت در کمیسیون تلفیق انتخاب شدند.

**

محمدتقی توکلی نماینده الیگودرز، عباس پاپی‌زاده نماینده دزفول و حشمت‌الله شریعت‌نژاد نماینده مردم تنکابن از کمیسیون کشاورزی برای عضویت در کمیسیون تلفیق بودجه۹۴ انتخاب شدند.

**

سیدهادی حسینی نماینده قائم‌شهر،‌ داریوش اسماعیلی نماینده سروستان و نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه از کمیسیون صنایع در کمیسیون تلفیق عضویت خواهند داشت.

**

سیدسعید حیدری طیب نماینده مردم کرمانشاه، حسین امیری نماینده زرند و شمس‌الله بهمئی نماینده رامهرمز به ترتیب به‌ عنوان اعضای کمیسیون انرژی در کمیسیون تلفیق حضور خواهند داشت.

**

سید‌مرتضی حسینی نماینده مردم قزوین، نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد و سید‌ رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری به عنوان نمایندگان کمیسیون فرهنگی در کمیسیون تلفیق انتخاب شدند.

**

بر اساس رای نمایندگان کمیسیون عمران مجید جلیل سرقلعه نماینده مردم لردگان، محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود و یوناتن بت کلیا نماینده مردم آشوری، مسیحی ،کلدانی به عنوان نمایندگان کمیسیون عمران در کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۴انتخاب شدند.

Share