دلیل حمایت تمام و کمال از برخی رسانه ها چیست؟

نشست رسانه‌های حامی دولت در گیلان بدلیل حضور رسانه اجاره‌ای بهم خورد!!!+حاشیه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست رسانه ای سایتهای حامی دولت به میزبانی مدیرکل اجتماعی استانداری گیلان تنها با حضور چهار سایت برگزار شد.رسانه های حامی دولت در اعتراض به حضور سایت مخالف دولت جلسه را ترک کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست رسانه ای سایتهای حامی دولت به میزبانی مدیرکل اجتماعی استانداری گیلان تنها با حضور چهار سایت برگزار شد.رسانه های حامی دولت در اعتراض به حضور سایت مخالف دولت جلسه را ترک کردند.Ebtekaar

نشست رسانه ای مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان که قرار بود با حضور رسانه های حامی دولت برگزار شود با خروج رسانه های همسو با دولت مواجه شد.

به گزارش خبرنگار ما،مهمانسرای جهانگردی لاهیجان میزبان رسانه های همسو با دولت بود که از سوی یونس رنجکش مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان دعوت شده بودند.

جلسه با یک ساعت تاخیر و با حضور مدیرمسوول خزرآنلاین و همراهان وخبرنگاران(!) سایت خزرآنلاین آغاز شد که به محض ورود ایشان و جلوس در کنار رنجکش, سایتهای حامی دولت به حضور ایشان در جلسه معترض شدند.اعتراض شدید و خروج دکتر ذاکری مدیر مسوول خبرآزاد سبب گردید اکثریت مطلق حضار همراه با ایشان به ترک جلسه اقدام کنند.

در این رابطه دکتر ذاکری به خبرنگار ما گفت: ما از نشستن با رسانه های منتقد و مخالف دولت هیچ هراس و ابایی نداریم و حتی خود ما نیز به دولت انتقاداتی داریم اما عنوان این جلسه نشست رسانه های همسو با دولت بوده است!

مدیر مسوول خبرآزاد با تاکید بر بر لزوم شنیدن صدای مخالف در هر دولت و سیستمی افزود:گرچه بین رسانه مخرب و منتقد دولت تفاوتهای فراوانی وجود دارد و انتقاد حق هر رسانه ای است اما سوء استفاده از حیثیت اجتماعی و فرهنگی رسانه ها امری غیر قابل دفاع است.دکترذاکری افزود:جالب اینجاست که آقای رنجکش منتظرند تا سایت مخالف دولت از راه برسد تا ایشان را در کنار خود بنشانند و بعد جلسه را آغاز کنند.

مهندس شاهد وزیری ،مدیر مسوول سایت  گیل خبرکه اولین فردی بود که بعد از دکتر ذاکری به ترک جلسه اقدام کرد نیز در گفتگویی با خبر آزاد گفت:ما خطوط قرمزی داریم که قابل گذشت نیست. همکاران ما در استان بارها در مقاطع مختلف برای اندیشه و تفکر خود هزینه داده اند و حال سوء استفاده از این اندیشه و تفکر قابل چشم پوشی نیست.

وزیری افزود من امروز ظهر موکدا از آقای رنجکش مدعوین جلسه را پرسیدم و به دلیل تحرکات یک رسانه در ماهها وچند روز اخیر علیه چهره های ملی وحامی دولت مشخصا حضور این رسانه را از آقای رنجکش جویا شدم و ایشان تاکید کردند فقط رسانه های همسو با دولت در این جلسه هستند.

وزیری افزود: خط مشی و سمت و سوی هر رسانه ای به خودش و شورای سیاست گزاریش مربوط است.اینکه بنیان فکری و اندیشه ای دارد و اینکه به اصول پایبند است یا خیر?

اما وقتی متولیان جلسه ای نام جلسه را نشست صمیمانه رسانه های حامی دولت می نامند حضور رسانه ای غیر موجه در آن توهین به بقیه رسانه هاست.

وی تاکید کرد رسانه مذکور نقد غیرمنصفانه دولت ،استاندار و دکتر نوبخت را بارها طی مطالبی منتشر کرده است که سمت و سوی این رسانه را از جرگه حامیان دولت جدا می کند و دعوت آن در نشست حامیان دولت و تاخیر در شروع جلسه تا زمان حضور ایشان سوال بر انگیز است.

گفتنی است پس از خروج رسانه ها از جلسه نشست تنها با حضور چهار رسانه برگزار شد.

حاشیه ها:

– گردانندگان رسانه تدبیر شرق که به نوعی میزبان جلسه بودند تلاش بسیاری برای بازگرداندن رسانه ها به جلسه داشتند که موفقیت آمیز نبود.

-پیش از شروع جلسه از خبرنگار و نویسنده خزرآنلاین که از ابتدا در جلسه حضور داشت سوال شد که آیا از طرف این رسانه در جلسه حضور دارد که او با لبخندی گفت: من نماینده خزرآنلاین نیستم من فقط راننده آقای رنجکشم.

-فرماندار لاهیجان و رییس اداره ارشاد لاهیجان و دکتر کیوان محمدی در جلسه حضور داشتند.

– به رسانه ها اعلام شده بود که دکتر فاضلی مدیر کل ارشاد گیلان دبیر جلسه است که ایشان اصلا در جلسه حضور نداشتند.

– اعتدال شرق ,تدبیر شرق ,گیلان شهر, لاهیگ ,عصر تدبیر ,خزر آنلاین ,خبر آزاد ,گیل خبر ,گیلوند و…از جمله دعوت شدگان بودند.

/خبرآزاد

Share