ندیمی خبرداد:ترکیب هیات رییسه فراکسیون ۱۴۰۴ مشخص شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سخنگوی فراکسیون ۱۴۰۴ گفت: ترکیب اعضای هیات رییسه فراکسیون ۱۴۰۴ مشخص و بر اساس آن، رحیم زارع به عنوان رییس انتخاب شد.

سیاری از خانوارهای بازنشسته کشور پایین تر از خط فقر است/دولت باید میزان عیدی پایان سال بازنشسته ها را بالا تعیین کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سخنگوی فراکسیون ۱۴۰۴ گفت: ترکیب اعضای هیات رییسه فراکسیون ۱۴۰۴ مشخص و بر اساس آن، رحیم زارع به عنوان رییس انتخاب شد.
nadimi9256 (9)ابوذر ندیمی با اشاره به تشکیل فراکسیون ۱۴۰۴ با ۱۴۶ عضو در مجلس، گفت: اعضای فراکسیون ۱۴۰۴ در جریان برگزاری انتخابات هیات رییسه، رحیم زارع را به عنوان رییس این فراکسیون برگزیدند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین محمدرضا پور ابراهیمی و هادی قوامی به عنوان نواب رییس و ابوذر ندیمی نیز به عنوان سخنگوی این فراکسیون انتخاب شد.دیارمیرزا

وی تصریح کرد: در جریان برگزاری این انتخابات، مجید منصوری بیدکانی و محمدرضا رضایی کوچی به عنوان دبیران و سید باقی حسینی نیز به عنوان خزانه داد انتخاب شدند.

گفتنی است فراکسیون ۱۴۰۴ قصد دارد با فرهنگ سازی، افق این چشم انداز را برای نسل جوان و آینده ساز ایران اسلامی شفاف و تبین کرده و با تاکید بر مردم سالاری دینی، عدالت اجتماعی، آزادی های مشروع، حفظ کرامت و حقوق انسانها از عزت جمهوری اسلامی ایران که جهان معترف به آن است سخن بگوید.

بر اساس این گزارش سند چشم اندار جمهوری اسلامی ایران در افق ۱۴۰۴ قانونی ترین سند پس از قانون اساسی و مبنای مدیریت و برنامه ریزی کشور است، اما متاسفانه  این سند هنوز نتوانسته به عنوان یک میثاق مبنای عمل برخی از مدیران و مسئولان اجرایی کشور قرار گیرد./خانه ملت
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share