نائب‌رئیس اول فدراسیون فوتبال را استعفا دادند؟!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همانطور که پیش‌بینی می‌شد موج تغییرا در فدراسیون فوتبال ادامه دارد و لحظاتی پیش علی کفاشیان از استعفای هادی آیت‌اللهی، نائب‌رئیس اول فدراسیون فوتبال خبر داد.  بعد از برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال بود که اخباری مبنی بر ایجاد موج تغییرات در فدراسیون فوتبال در محافل خبری منتشر شد. تابناک […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همانطور که پیش‌بینی می‌شد موج تغییرا در فدراسیون فوتبال ادامه دارد و لحظاتی پیش علی کفاشیان از استعفای هادی آیت‌اللهی، نائب‌رئیس اول فدراسیون فوتبال خبر داد.

۱۳۹۲۱۱۰۸۰۸۴۱۲۶۷۱۰۱۹۹۵۷۷۳-۶۳۵۵۵۴۵۰۱۴۹۰۶۲۳۲۴۶ بعد از برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال بود که اخباری مبنی بر ایجاد موج تغییرات در فدراسیون فوتبال در محافل خبری منتشر شد. تابناک هم در تحلیلی به این موضوع پرداخت و از تغییراتی سخن گفت که کفاشیان برای بقا در فدراسیون مجبور به انجام آن شده.

حالا و بعد از برکناری فریده شجاعی و دکتر هاشمیان خبر از کنار رفتن سومین مقام عالی‌رتبه فدراسیون فوتبال رسانه‌ای شده است. هادی آیت‌اللهی، نائب رئیس اول فدراسیون فوتبال که حضورش در یکی دو سال اخیر با انتقادهای فراوانی همراه بود.

اخبار کنار گذاشته شدن آیت‌اللهی از روز گذشته رسانه‌ای شده بود تا اینکه او امروز از سمت خود استعفا داد.

طبق اساسنامه فدراسیون نایب رییس اول فدراسیون فوتبال نمی‌تواند توسط رییس فدراسیون برکنار شود و باید استعفا کند تا در مجمع انتخاب جانشین وی صورت گیرد.

از مهدی محمدنبی به‌عنوان گزینه بعدی موج تغییرات در فدراسیون فوتبال یاد می‌شود. گویا علیرضا اسدی به زودی جایگزین وی در فدراسیون فوتبال خواهد شد.
/تابناک

Share