رهنما در نشست با معاون وزیر ورزش و جوانان

مهمترین درخواست کارمندان اداره‌کل ورزش و جوانان گیلان افزایش حقوق است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به فعالیت ۳۱۰ کارمند در این اداره‌کل، گفت: بیش از دوسوم کارکنان ورزش و جوانان گیلان مشکل استخدامی دارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به فعالیت ۳۱۰ کارمند در این اداره‌کل، گفت: بیش از دوسوم کارکنان ورزش و جوانان گیلان مشکل استخدامی دارند.

gilan-logo-upمسعود رهنما بعد از ظهر امروز در نشست با معاون وزیر ورزش و جوانان، اظهار داشت: مهمترین درخواست کارمندان اداره‌کل ورزش و جوانان افزایش حقوق است.

وی با بیان اینکه حقوق کارکنان ورزش گیلان در سطح پایینی است، افزود: بیش از دوسوم کارکنان ورزش و جوانان گیلان مشکل استخدامی دارند که این مسئله به یکی از دغدغه‌های اصلی اداره کل تبدیل شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: ۳۱۰ نفر در این اداره‌کل فعالیت می‌کنند که بسیاری از این کارمندان با توجه به سابقه ۲۴ تا ۲۵ سال هنوز وضعیت استخدامی مشخصی ندارند و به صورت قراردادی در اداره‌کل ورزش و جوانان گیلان فعالیت می کنند.

رهنما با اشاره به رتبه هفتم گیلان در توسعه ورزش کشور، تصریح کرد: در توسعه زیرساخت‌های ورزش نیز در سطح کشور رتبه هفتم را داریم ولی برای ارتقای زیرساخت‌ها همچنان فعال هستیم.

وی با بیان اینکه ۹ورزشکار گیلانی توانست در رقابت‌های آسیایی برای کشورمان مدال کسب کند، اظهار داشت: تعدادی از مربیان و ورزشکاران گیلانی نیز به عنوان کادر تیم ملی در بازی‌های آسیایی حضور داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان افزود: این استان  در رشته‌های مختلف ورزشی از استعدادهای فراوانی برخوردار بوده و باید زمینه را برای بروز این استعدادها و توانایی‌های را فراهم کنیم.

رهنما با بیان اینکه، گیلان دارای بازیکنان و ورزشکاران مستعدی است و این بازیکنان می‌توانند در مسابقات ملی و بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشند،تصریح کرد: با امکانات و بودجه‌های موجود نمی‌توان مشکلات ورزش را برطرف کرد و باید از توانمندی‌های مردم، نمایندگان و دیگر دستگاه‌ها به نفع  ورزش استان استفاده کرد./تسنیم

Share