در نشست پیشکسوتان ملوان با امام جمعه انزلی عنوان شد

ملوان باید ساز و کاری مردمی پیدا کند/ چرا تنها به دنبال احیای دوباره داماش هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از دفتر امام جمعه شهرستان بندر انزلی ، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد شمس الدین در دیدار با جمعی از پیشکسوتان تیم ملوان با بیان اینکه سازوکار واگذاری تیم به مردم انزلی کامل نیست تاکید کرد : ملوان باید ساز و کاری مردمی پیدا کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از دفتر امام جمعه شهرستان بندر انزلی ، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد شمس الدین در دیدار با جمعی از پیشکسوتان تیم ملوان با بیان اینکه سازوکار واگذاری تیم به مردم انزلی کامل نیست تاکید کرد : ملوان باید ساز و کاری مردمی پیدا کند.
سید عبدالجواد شمس الدین همچنین اضافه کرد: باید سازوکار تیم اصلاح و تکمیل شود و سپس تصمیمات کارشناسانه صورت پذیرد .
۸۱۴۵۱۶۰۱-۶۱۸۳۷۰۷وی در ادامه با اشاره به این موضوع که بحث ملوان علاقه ی مردم انزلی بوده و باید به مشکلات این تیم به جد رسیدگی شود خاطر نشان کرد :از مسیر های مختلف درحال پیگیری این موضوع هستیم و قطعا پیشکسوتان ملوان می توانند در زمینه فکری و برنامه ریزی دقیق کمک حال تیم باشند.
امام جمعه شهرستان بندر انزلی همچنین اذعان داشت : ملوان باید به جایگاه اصلی خود بازگردد و با توجه ی بیشتری به وضیعت حقوقی ملوان و تصمیم گیران آن رسیدگی شود.
شمس الدین در پایان سخنان خود افزود : طرح بحث و پیگیری و تحقق سریع آن با کمک تمامی پیشکوستان ملوان میتواند در تغییر شرایط کنونی این تیم مردمی تاثیر گذار باشد.
چرا تنها به دنبال احیای دوباره داماش هستند
محمود پیشگاه هادیان ؛ پیشکسوت تیم ملوان که خود و دیگر پیشکسوتان را جانبازان ملوان میدانست به موضوعاتی از قبیل تصویه حساب ها و مشکلات مالی باشگاه ، کوتاهی منطقه آزاد انزلی در قبال تعهدات خود اشاره نمود و خاطر نشان کرد: حاضرین در جمع به نمایندگی از صدها پیشکسوت ملوان حضور دارند و همه دوست داریم ملوان به جایگاهی که لیاقتش را دارد بازگردد.
وی که معتقد بود پیشکسوتان ملوان هیچ اختلافی با هم ندارند اذعان داشت : اتحاد بین همه ی اجزای ملوان می تواند در تغییر وضیعت ملوان تاثیر گذارترین اقدام باشد .
پیشگاه هادیان در بخشی دیگر از سخنان خود با گلایه از هیئت مدیره تیم ملوان افزود : مسئولان ما فقط حرف نزنند ، از جان و مال مایه بگذارند ، حمایت کامل مسئولان شهری میتواند یاری گر ملوان باشد و شورای شهر باید بخشی از هزینه ها را تقبل کند اما واقعا باید پرسید چرا به این روز افتاده ایم ؟
این پیشکسوت ملوان به کوتاهی استاندار و مدیر کل ورزش و جوان استان گیلان در قبال ملوان نیز اشاره نمود و تاکید کرد: اگر ما در مرکز استان بودیم شخص استاندار و مدیر کل تربیت بدنی اینگونه به وضعیت تیم ملوان بی تفاوت بودند ؟ تا به امروز ما از استاندار نجفی هیچ کمک فکری و مالی ندیده ایم و این در حالی است که شخص استاندار وظیفه دارد به مطالبات مردم انزلی رسیدگی کند و باید به صحنه بیاید و سوال اینجاست ایشان چرا به تنهایی به دنبال احیای دوباره داماش هستند ؟
منوچهر درجزی دیگر پیشکسوت ملوان نیز به تشریح مسائل تیم های پایه پرداخت و عنوان کرد : ما مجبوریم درد و دلمان را با امام جمعه خود در میان بگذرایم .
عزیز اسپندار ؛ پیشکسوت و آقای گل دهه ۵۰ ملوان نیز با بیان اینکه ما پیشکسوتان ، نگران وضیعت ملوان هستیم تصریح نمود: باید مدیریت تیم اصلاح شود ، من به شخصه دلیل حال وخیم امروز ملوان را ضعف مدیرت میدانم .
نصرت ایراندوست نیز که با تاخیر درجلسه حاضر شد در سخنانی کوتاه با تبریک به امام جمعه انزلی در خصوص آغاز امامت امام زمان (عج) از ایشان خواست در خصوص زیبایی و مباهات نرجس خاتون مادر امام زمان برای جمع صحبت کند.
گفتنی است احمد اسپندار ، رضا ویشکاهی ، کریم مسرور ، حسن دشتی از دیگر پیشکسوتان حاضر در این جلسه بودند .

Share