استاندار گیلان خبرداد

معاون اول رییس جمهور و جمعی از وزرا به گیلان سفر می کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در شورای برنامه ریزی استان از سفر معاون اول رئیس جمهور به استان گیلان خبر داد و گفت: بهره‌برداری از سد آیت الله بهجت در شهر بیجار و کارخانه MDF فومنات ,بازدید از تالاب و منطقه آزاد انزلی و برگزاری جلسه شورای اداری از برنامه های سفر یک روزه دکتر جهانگیری به گیلان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان گفت: دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور سه شنبه به استان گیلان سفر می‌کند.

tadbir استاندار گیلان در شورای برنامه ریزی استان از سفر معاون اول رئیس جمهور به استان گیلان خبر داد و گفت: بهره‌برداری از سد آیت الله بهجت در شهر بیجار و کارخانه MDF فومنات ,بازدید از تالاب و منطقه آزاد انزلی و برگزاری جلسه شورای اداری از برنامه های سفر یک روزه دکتر جهانگیری به گیلان است.

دکتر نجفی ادامه داد: در این سفر یک روزه که جمعی از معاونین محترم رئیس جمهور و تنی چند از وزیران دولت نیز معاون اول رئیس جمهور را همراهی می کنند در خصوص مسائل کلان استان از جمله مباحث اشتغال، بررسی وضعیت کشاورزی ، پروژه‌های زیست محیطی و پسماند، آب و پتروشیمی، راه آهن و بزرگراه‌های استان بحث و بررسی می شود.
– ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share