در جمع کارکنان پلیس گیلان

معاونان بازرسی و هماهنگ کننده پلیس گیلان منصوب و معرفی شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده انتظامی استان گیلان برگزاری مراسمات متنوع و جشن های مشترک را سبب افزایش وحدت عنوان نموده و اظهار داشت: ایجاد جریان های منحرف در کشورهای همسایه نیز توطئه دشمنان برعلیه مسلمنان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاونان بازرسی و هماهنگ کننده پلیس گیلان معرفی شدند.
police-naja  سردار ابراهیم قائد رحمتی، رئیس پلیس گیلان شامگاه سه‌شنبه در جمع کارکنان پلیس گیلان، وحدت را  یکی از ضروری ترین موضوعاتی که باید جهان اسلام به آن توجه ویژه داشته باشد، دانست و اظهار کرد: با توجه به توطئه‌های استکبار بیش از پیش می‌طلبد مسلمانان اعم از شیعه و سنی به امر وحدت توجه بیشتری داشته باشند.

سردار قائدرحمتی با بیان اینکه ایجاد تفرقه بین مسلمانان توطئه استکبار جهانی است بیان داشت: استکبار جهانی با  ایجاد تفرقه و درگیری بین مسلمانان درصدد است همچنان بتواند در جامعه اسلامی تسلط داشته و منافع مسلمانان را به غارت ببرد.

قائدرحمتی با بیان اینکه بیداری اسلامی و وحدت مسلمانان تنها راه مبارزه با توطئه استکبار جهانی در ایجاد تفرقه است، تصریح  کرد: مسلمانان اعم از شیعه و سنی باید با اشتراک های مذهبی محکمی که دارند زندگی برادرانه و مصالحت آمیزی باهم داشته باشند و متوجه توطئه استکبار و کفار و دست نشانده های استکبار باشند.

وی با بیان اینکه اشتراکات  مسلمانان  بیشتر از  اختلاف نظر در زمینه هایی خاص می باشد، اعلام داشت: اصل و اساس دین و مذهب مسلمانان یکی بوده و باید روی اصول تاکید داشته باشیم و نباید به اختلاف نظرها توجه کنیم.

در این جلسه سرهنگ حبیب نصیری  به سمت معاون هماهنگ کننده  پلیس گیلان منصوب شد.

در حکم جداگانه‌ای نیز سرهنگ وهاب محسن‌نژاد به عنوان رئیس بازرسی پلیس گیلان منصوب و معارفه شدند.
/تسنیم

Share