نماینده رشت در گفتگو با آفتاب یزد

مطهری نباید به این داستان ورودکند/رهبر انقلاب آب پاکی را روی دست همه ریختند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی اظهار داشت:برهم زدن صحبتهای یک نماینده توسط نمایندگان دیگر خلاف آیین نامه است.و نمایندگان نباید دخالت کنند.

هرچه که جلوتر برویم تخلفات دولت احمدی‌نژاد و اینکه وی آدم سرکشی بوده و تابع قوانین نبوده است بیشتر مشخص می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صبح دیروز مجلس شورای اسلامی در جریان سخنرانی علی مطهری دقایقی به تشنج کشید و رئیس جلسه مجبور شد تا چند دقیقه برای آرام شدن جو دستور تنفس اعلام کند.
jafarzadeG_6747 (2)غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده رشت در گفتگو با آفتاب یزد اظهار داشت:برهم زدن صحبتهای یک نماینده توسط نمایندگان دیگر خلاف آیین نامه است. نمایندگان باید اجازه می دادند که آقای مطهری حرف هایش را می زد و بعد در شورای انضباطی صحبت های ایشان مورد بررسی قرار می گرفت. به طور کلی آقای مطهری هم نباید به این داستان ها ورود پیدا کند و تا حدودی خویشتن داری کند.
فصل الخطاب تمام مطلب رهبری است؛ ایشان روز جمعه آب پاکی را روی دست همه ریختند و در قبال فرمایشات رئیس جمهور که به طور غیرمستقیم خواستار بخشیدن همه خطاکاران بود، فرمودند که ما باید نسبت به دشمنان سخت گیرتر باشیم.
فکر می کنم مقام معظم رهبری در روز جمعه ختم کلام را گفتند، بنابراین آقای مطهری ضرورتی نداشت که بار دیگر در مجلس به این مسائل بپردازد.
باز هم می گویم رفتارهایی که برخی نمایندگان در مجلس انجام دادند، خلاف آیین نامه است و نمایندگان نباید دخالت کنند بلکه وظیفه هیئت رئیسه است، اما تذکر من به آقای مطهری این است که ایشان باید در کارهای خود بازنگری داشته باشد، افراط ضرورتی ندارد و به نظرم تا حدودی در این ماجرا آقای مطهری هم مقصر بود.
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share