امام جمعه موقت رشت

مسوولان اقتصاد را به گونه ای مدیریت نمایند تا تحریم ها خللی در روند کشور ایجاد نکند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام والمسلمین ˈغلامرضا شفیع زادهˈ در خطبه های این هفته آیین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت افزود: همه در برابر اتحاد بین مردم و مسوولان مسوول هستند و شعارهای تفرقه انگیز به هر شکلی خطاست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام والمسلمین ˈغلامرضا شفیع زادهˈ در خطبه های این هفته آیین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت افزود: همه در برابر اتحاد بین مردم و مسوولان مسوول هستند و شعارهای تفرقه انگیز به هر شکلی خطاست.

۸۱۴۶۶۶۶۵-۶۲۰۷۷۴۵وی، با توجه به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر همراهی و حمایت مسوولان از دولت اظهار کرد: هیچگاه دشمن به ما کمک نخواهد کرد؛ بلکه نگاه و اتکای ما باید به مردم و جوانان کشور باشد.

وی تصریح کرد: اگر امروز همچنان که در بحث امنیت به نقطه ای پایدار دست یافته ایم در زمینه صنعت نیز تلاش می شد، امروز تحریم ها کمترین اثر را ایجاد می کرد.

خطیب جمعه رشت، با تاکید بر ضرورت اقتصاد مقاومتی بیان کرد: مسوولان و دولت می بایست دست به دست هم داده تا اقتصاد کشور را به گونه ای مدیریت نمایند تا تحریم ها خللی در روند کشور ایجاد نکند.

حجت الاسلام شفیع زاده با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با زیاده خواهی های دشمن گفت: با شناختی که از دشمن بوجود آمده زیاده طلبی های آنان پایانی ندارد؛ و اگر در مقابل این زیاده خواهی ها عقب نشینی شود، به قطع گام به گام به سراغ آرمان های کشور خواهند آمد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به دور جدید مذاکرات هسته ای اظهار کرد: تیم مذاکره کننده کشور در موضوع هسته ای می باید خط قرمز های مشخص شده از سوی مقام معظم رهبری، که به رسمیت شناختن حق هسته ای صلح آمیز و لغو یکپارچه همه تحریم های ظالمانه است را مد نظر داشته باشند.

خطیب نماز جمعه رشت با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور فرانسه بیان کرد: اصل حرکت حمله به مجله شارلی ابدو را که منجر به کشته شدن ۱۷نفر شد را محکوم می کنیم.

وی ادامه داد: اما چطور است که تجاوزهای وحشیانه داعش در کشور سوریه و عراق مورد چشم پوشی واقع می شود ؛ اما اینک که محصول دست پرورده خود کشورهای اروپایی و عربی دامنگیر خودشان شده موج رعب و وحشت آنان را فرا گرفته است.

حجت الاسلام شفیع زاده همچنین با توجه به تحلیل مفسران بیان کرد: سیل مهاجرت اسراییلیان به کشورهای اروپایی آغاز شده و بعید نیست که این موضوع توطئه ای از سوی سران این کشور برای پیشگیری از مهاجرت باشد.

وی ادامه داد: همچنین از سویی دیگر بنا بر تحلیل های صورت گرفته ممکن است این اتفاق شکل گیری یازده سپتامبر دیگری باشد تا موجی از اسلام ستیزی در جهان برای جلوگیری از اسلام گرایی ایجاد کند.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اتفاق اخیر در مجلس شورای اسلامی، هتاکی از تریبون خانه ملت را در شان مجلس ندانست و خواستار توجه به جایگاه خانه ملت از سوی تمامی نمایندگان مجلس برای حل مشکلات کشور شد.
/ایرنا

Share