شب گذشته صورت گرفت

معاون نهاد کتابخانه های عمومی کشور با استاندار گیلان دیدار کرد+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امیر محمد پور گیلانی در نشستی که امشب در دفتر استاندار برگزار شد به عنوان مدیرکل جدید کتابخانه های عمومی استان گیلان معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امیر محمدپور گیلانی در نشستی که امشب در دفتر استاندار برگزار شد به عنوان مدیرکل جدید کتابخانه های عمومی استان گیلان معرفی شد.

دکتر نجفی در این نشست با قدردانی از زحمات هادی بادروح سرپرست این اداره کل،مدیرکل جدید این نهاد را جوانی علاقه مند، پرتحرک و باذوق دانست و اظهار داشت : باید با نگاه کار و تلاش و بدون حاشیه ،نهاد کتابخانه های عمومی گیلان به توسعه فرهنگی استان کمک نماید.
دکتر نجفی با اشاره به سابقه فرهنگی غنی استان خاطرنشان کرد :این اداره کل در چنین استانی ،از اهمیت بالایی برخوردار است و مردم نیز انتظار بیشتری دارند.
استاندار در ادامه بر توسعه فضاهای مطالعه در گیلان بویژه در روستاها تاکید کرد و گفت :با کمک استانداری پیشرفت کار کتابخانه مرکزی رشت شتاب گرفته است و این حمایت افزایش می یابد.
گفتنی است در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین واحدی معاون امور استان‌ها، مجلس و مشارکت‌ها , محمد اللهیاری فومنی معاون توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور , غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی , محمد احمدی پور معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان و تاجیک مدیرکل حوزه استاندار حضور داشتند.
IMG_5791 IMG_5796 photo_2015-01-22_07-07-04

Share