مدیران «پدیده شاندیز»را بشناسیم+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اقدام دستگاه قضایی در برخورد با شرکت های دلالی سهام مربوط به پروژه پدیده شاندیز، توجهات را به این پروژه پرماجرا جلب کرده است. آنچه در سال‌های اخیر به مدد تبلیغات بی سابقه و گسترده، تحت عنوان پروژه عظیم پدیده شاندیز به‌عنوان بزرگ‌ترین مجتمع تفریحی توریستی کشور بر سر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اقدام دستگاه قضایی در برخورد با شرکت های دلالی سهام مربوط به پروژه پدیده شاندیز، توجهات را به این پروژه پرماجرا جلب کرده است.

آنچه در سال‌های اخیر به مدد تبلیغات بی سابقه و گسترده، تحت عنوان پروژه عظیم پدیده شاندیز به‌عنوان بزرگ‌ترین مجتمع تفریحی توریستی کشور بر سر زبان‌ها افتاده، از سوی یکی از سرمایه‌داران معروف مشهد در حال اجرا است.

این مجتمع توریستی به علت وسعت و تعدد اماکنی که در آن تعریف‌شده، همچون هتل، رستوران، پارک، فروشگاه، باغ و شهربازی؛ به‌اصطلاح «شهر جدید شاندیز» نام گرفته و در منطقه خوش آب و هوای اطراف مشهد به نام شهر شاندیز در حال ساخت است.

از یک سال پیش به مرور اخباری درباره تخلفات مکرر در احداث این پروژه، رسانه ای می شد تا این که از چندی پیش دستگاه قضایی با تعطیل کردن شرکت های دلالی سهام پروژه پدیده، بار دیگر توجهات را به تخلفات آن جلب کرد.

نام اصلی شرکت مجری پروژه پدیده شاندیز، «شرکت توسعه بین‌المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز» است که به طور خلاصه به آن شرکت پدیده یا پدیده شاندیز می گویند.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی شرکت پدیده، این شرکت در تاریخ ۱۸ بهمن ۱۳۸۳ در اداره ثبت شرکت های مشهد تحت نام شرکت سرمایه گذاری کاوشگران سهام ( سهامی عام ) به ثبت رسید و در تاریخ ۲۸ آبان ۱۳۸۷ نام آن به شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز ( سهامی عام ) تغییر یافت.
۱۵-۱-۵-۹۲۷۳۹۱
مدیران شرکت های پدیده چه کسانی هستند؟

شرکت پدیده دارای ۷ شرکت زیرمجموعه است که اعضای هیئت مدیره آنها تقریبا مشابه هستند. شرکت های زیرمجموعه پدیده عبارتند از: باشگاه پدیده، شرکت ابنیه و ساختمان پدیده، شرکت شهربازی پدیده شاندیز، شرکت آریا دوام ساز شرق، شرکت بین المللی تجارت الکترونیک پدیده کیش، شرکت بین الملل کیش و شرکت پدیده پارسیان توس.

از اسامی مدیران شرکت های پدیده مشخص است که به ترتیب محسن پهلوان مقدم، سعید ورودی طرقبه، علی اکبر عبدی فریمانی، علیرضا یزدانی لنگرودی و محمدرضا ریاحی همه کاره پروژه پدیده هستند.
۱۵-۱-۵-۹۲۸۳۳۲
/مشرق

Share