جعفرزاده ایمن آبادی در جلسه شورای اداری بخش کوچصفهان

مدیران اجرایی شهرستان عملیات محور گام بردارند و از ارائه گزارشات آماری بپرهیزند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جلسه شورای اداری بخش کوچصفهان با حضور مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان رشت دربخشداری این شهربه همت مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی جهت بررسی مشکلات و معضلات کوچصفهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جلسه شورای اداری بخش کوچصفهان با حضور مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان رشت دربخشداری این شهر به همت  غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی جهت بررسی مشکلات و معضلات کوچصفهان برگزار شد.

kk-7دراین جلسه در ابتدا مدیران و مسئولین کوچصفهان به بیان مشکلات شهر در حوزه های راه ، آب، گاز، بهداشت و درمان، … پرداختند .

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون بودجه و محاسبات ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه ربیع الاول اظهار داشت: مدیران اجرایی شهرستان می بایست عملیات محور گام برداشته و از ارائه گزارشات آماری به صرف پرهیز نمایند و به سمت طرح‌ها و گزارشات کاربردی حرکت کنند.

جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به اینکه جذب اعتبارات منوط به ارائه برنامه های مدون کارشناسی و دقیق است افزود : انتظار ما این است که مدیران اجرایی با اشراف کامل نسبت به معضلات شهرستان تقاضاهای خود را در خصوص جذب اعتبارات ملی هرچه سریعتر اعلام تا اقدام لازم در مجلس شورای اسلامی صورت پذیرد .

وی افزود: با توجه به نگرانی های موجود در خصوص کسری بودجه سال آینده متعاقب کاهش قیمت نفت باید این اطمینان را داد که با توجه به نوع بودجه بندی و رعایت قیمت های پیش بینی شده مشکلی در این خصوص نخواهیم داشت .

عضو کمیسیون بودجه و محاسبات اظهار داشت: ما سالیانه یک میلیون بشکه نفت برای فروش داریم و سالانه صادرات میادین گازی به ۲۹۷ هزار بشکه می رسد که ۱۴ و نیم درصد هر ساله مربوط به شرکت نفت و ۲۵ میلیارد دلار معادل ۷۱۰ هزار میلیارد ریال منابع ما محسوب می شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: در سال ۱۳۹۴ اعتبار ما ۲۲۴ هزار میلیارد تومان است یعنی ۳۰ درصد بودجه وابسته به نفت است.

جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه کل بودجه سال آینده ۸۳۶ هزار میلیارد تومان است افزود: تا پایان سال از بخش لغو تحریم ها ۷۰۰ میلیون دلار دریافت می کنیم که این پول در بودجه سال ۹۳ دیده نشده است.

جعفرزاده ایمن آبادی اظهار داشت: با همکاری و تلاش شما مدیران در ارائه اولویت ها و برنامه های خود می توانیم در فضای موجود کارهای بزرگی را انجام داده و این منابع را به بخش های عقب افتاده اختصاص دهیم.

وی در پایان افزود: شهرستان رشت در ۶ بخش خود در عمده شاخص ها عقب افتاده تر از شهرستان های دیگر است ، و این یک تلاش مضاعف را می خواهد و باید مشکلات رفاهی روستاها تامین شود تا از مهاجرت ها ی معکوس جلوگیری  به  عمل آید./آرت گیل

Share