چه سرنوشتی در انتظار قوی سپید انزلی است؟!

محجوب ۲ میلیارد از آن ۱۰ میلیارد معروف را هزینه ی خرید بازیکنان توانمند کند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سوالات زیادی در ذهن نقش بسته است که پاسخی درباره ی آنها نمی خواهیم ، علی الحساب ۲ میلیارد از آن ۱۰ میلیارد معروف هزینه ی خرید بازیکنان توانمند شود قول می دهیم بقیه سوالات را ابداً مطرح نکنیم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا این روزها کار از مقاله نوشتن و اظهار نگرانی و تمتا برای تقویت ملوان در تعطیلات ۵۰ روزه لیگ گذشته است . وقتی اعضای تیم از وضعیت پرداختی ها و تقویت تیم کاملا ناراضی به نظر می رسند و باشگاه همچنان از آرام بودن همه چیز سخن می گوید. تصمیم گرفتیم در حالی که کمتر از ۱۰ روز به پایان نقل و انتقالات زمستانی باقی مانده است به جای مقاله نوشتن و از میان ده ها مصاحبه و وعده هایی که هرگز به آنها عمل نشده است یکی را انتخاب کرده و بازنشر دهیم تا نگویند چیزی از خودشان نوشته اند ! شاید صحبت های خودشان را که ببینند کمی در روزهای باقیمانده به تکاپو بیافتند ! البته شاید !

mahjub سیروس محجوب چندی پیش در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها می گوید:« در حال حاضر می‌توانیم شش بازیکن را جذب کنیم. از بین بازیکنان سربازی که به جمع ملوان اضافه شده‌اند احتمال دارد دو بازیکن را در این فصل وارد میدان نکنیم. صحبت‌هایی را با دو بازیکن خارجی و یک بازیکن ایرانی انجام داده‌ایم که حضور یک مهاجم خارجی در تیم ملوان تقریبا قطعی شده است.
از ابتدای فصل هم گفته بودم در نیم فصل تمام توانم را می‌گذارم تا بتوانم ملوان را به بهترین وضعیت برسانم. اگر لازم باشد در نیم فصل حتی حاضرم ۱۰ میلیارد تومان هم هزینه کنم تا بتوانم بهترین بازیکنان را جذب کنم.
تمام بازیکنانی که به لیست ملوان اضافه می‌شوند یا خط می خورند با نظر مسیلوویچ است. در طول نقل و انتقالات نیم فصل، ما شاکله تیم فصل آینده را نیز خواهیم بست.
من به هواداران ملوان می‌گویم اگر سیروس محجوب اشتباهی را انجام داده، مطمئن باشید در نیم فصل جبران خواهد کرد. ملوان به هیچ عنوان به لیگ دسته یک سقوط نخواهد کرد و در نیم فصل دوم شاهد یک تیم متحول شده خواهیم بود.»

بدون اشاره به نکاتی از صحبت های ایشان در مصاحبه های با دیگر خبرگزاری ها فقط توجه شما را به همین نکته ها جلب می کنیم و فکر می کنید چند درصد از این صحبتها به مرحله ی اجرا رسیده است ؟ آیا باز هم وقت آن است که ۶ بازیکن ناشناخته بدون تجربه ی بازی در لیگ برتر را برای آزمون و خطا وارد تیم کنیم تا مانند نیم فصل اول منتظر قضا و قدر باشیم ؟ آیا این درست است که باشگاه کمترین فعالیتی در حساس ترین روزهای فصلش نداشته باشد و یک نفر به خارج از کشور سفر کند و مهمترین عضو باشگاه بعد از وی نیز حتی جواب تلفن اعضای تیمش را ندهد ؟
با اضافه شدن پژمان نوری به تیم که همگان می دانند تمام کارهای انتقالش و گرفتن رضایت نامه اش را شخصاً انجام داد ، کار ما برای خرید سوپر استارهایی که قولش را داده بودیم پایان یافت ؟! اگر نگاهی به نقل و انتقالات بیاندازید می بینید بازیکنان زیادی را که در تیمهای بالانشین و قعرنشین جدول جابجا شده اند و البته اکثر آنها در تیم جدیدشان موفق به گلزنی و کارهای مثبت زیادی شده اند !!متاسفانه بزرگترین تفاوت ما و دیگر هواداران با مسئولین شهر (اعضای هیئت مدیره) و مالک محترم باشگاه در مفهوم لغوی بعضی کلمات مثل : شاکله ی تیم ، اسکلت تیم ، اضافه شدن هفت بازیکن بزرک ، حضور قطعی!!! ، ۱۰ میلیارد تومان ! ، اشتباه ، جبران و … است ! سوالات زیادی در ذهن نقش بسته است که پاسخی درباره ی آنها نمی خواهیم ، علی الحساب ۲ میلیارد از آن ۱۰ میلیارد معروف هزینه ی خرید بازیکنان توانمند شود قول می دهیم بقیه سوالات را ابداً مطرح نکنیم.

Share