پیشکسوت فوتبال انزلی در گفتگو با دیارمیرزا:

محجوب با انگیزه تجارت وارد انزلی شد/ملوان شناسنامه شهر است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بهمن صالح نیا با بیان اینکه ملوان متعلق به نیروی دریایی است تصریح کرد: ایشان اولین کاری که کردند نیروی دریایی را از ملوان جدا کردند ، بنده و کلیه بازیکنان دهه پنجاه و شصت و بعد از آن مدیون نیروی دریایی هستیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا این روزها قوی سپید حال و روز خوبی ندارد . روند به گونه ایست که مالک ، مسئولین باشگاه ، مربی و ‌بازیکنان هر روز استعفا می دهند و خداحافظی می کنند و درست چند ساعت بعد با تکذیب و کتمان بر می گردند و ادامه کار می دهند. این موارد دلیل بر عدم وجود ثبات فکری در باشگاه است. اما خبر ضد و نقیض این روزهای ملوان ما را بر آن داشت تا پای درد دل بهمن صالح نیا پیشکسوت ارزنده این باشگاه بنشینیم.

هواداران جوان و پر شور ملوان اتحاد داشته باشند/محجوب با انگیزه تجارت وارد انزلی شد
۲۰۱۱۰۷۱۵۱۴۳۹۵۱_salehniaبهمن صالح نیا در خصوص استعفای ناگهانی فیروز کریمی و بازگشت مجدد او به تمرینات به خبرنگار دیارمیرزا گفت: با توجه به اینکه ارادت ویژه نسبت به ایشان دارم و کار مربیگری ایشان را قبول دارم باید بگویم متاسفم که ایشان در جلسه ای بعد از تمرین با بازیکنان خداحافظی می کنند و عنوان می دارند که دیگر به دلایلی نمی توانند در کنار مجموعه باشند و ادامه کار دهند و سپس حرف خود را پس گرفته و باز می گردند !

وی در ادامه با اشاره به درج خبر خداحافظی فیروز کریمی و حتی محجوب در سایت ملوان و تکذیب این خبر گفت: سایت ملوان متعلق به خود باشگاه است و توسط مسئولین باشگاه اداره می شود. البته نوع گفتمان آقای محجوب با رسانه ها در گذشته موجود است و ایشان همواره سابقه دارند که ظهر یک جور صبحت می کنند و بعد ظهر حرف خود را پس می گیرند. وقتی مالک باشگاه چنین گفتمانی دارد از سایر مسئولین باشگاه و مدیر برنامه های باشگاه چه انتظاری دارید ؟
صالح نیا اضافه کرد:من به عنوان یک پیشکسوت ، هواداران جوان و پرشور ملوان را نصیحت می کنم که تحت تاثیر این گونه گفتمان ها قرار نگیرند و اتحاد داشته باشند. آقای محجوب احساس می کند که مردم و هواداران ملوان هوشیار نیستند. مردم انزلی دارای فرهنگی غنی هستند. انزلی دروازه اروپاست و مردمی فهیم و باهوش دارد. مردمی که انسانهای با معرفت و منطقی هستند. دیگر دست جناب آقای محجوب رو شده است و ایشان با انگیزه تجارت وارد انزلی شدند.

محجوب ملوان را از نیروی دریایی جدا کرد
پیشکسوت فوتبال انزلی با بیان اینکه ملوان متعلق به نیروی دریایی است تصریح کرد: ایشان اولین کاری که کردند نیروی دریایی را از ملوان جدا کردند ، بنده و کلیه بازیکنان دهه پنجاه و شصت و بعد از آن مدیون نیروی دریایی هستیم و نیروی دریایی همواره نهایت لطف را در حق ملوان داشته است.
بنده ارادت قلبی به آقایان آذرگون و غلامی دارم . اینها از بدنه نیروی دریایی هستند . شما این آقایون را از خودتان راندید. مالک باشگاه متاسفانه خود بزرگ بینی خاصی دارند. ایشان در ابتدا می گفت دنبال تجارت و مقام نیستم و در کنار هواداران قرار می گرفتند اما به گونه ای دیگر رفتار نمودند.
وی اضافه کرد:چرا ما آقای ثاقبی و پور رحمت الله را از دست دادیم ؟ آیا این به دلیل بی تفاوتی شما به نیروی دریایی بوده؟ آقای محجوب شما باید پاسخگوی مردم باشید . شما اعلام کردید که در نیم فصل ده میلیارد تومان هزینه می کنید.تیم های پایه شرایط و بستر مناسبی ندارند و در پرداخت هزینه های سفر عاجز هستند . با عمل نشان دهید که پای تعهدات خود مانده اید و بیش از این باعث بی اعتمادی هواداران نسبت به خود نشوید. من به عنوان یک انزلیچی وفادار به این شهر و به نیروی دریایی و ملوان برای مسئولین شهرم متاسفم! شما نتوانستید تصمیم درستی در مورد هدیه ای که آقای هدایتی به مردم شهر هبه کردند بگیرید.

انتخاب ایراندوست نشات گرفته از برخی دوستی ها بود

صالح نیا با بیان اینکه از پیشکسوتان و هواداران ملوان استدعای عاجزانه دارم که با هم اتحاد داشته باشند; افزود:این وحدت موجب می شود آقای محجوب تصور نکند مالک و تصمیم گیرنده تمام تصمیمات این باشگاه هستند .متاسفانه ایشان برای تیم دلبخواهی تصمیم می گیرند.
وی انتخاب مربی ملوان را نشات گرفته از دوستی برخی از اعضای شورای شهر و نماینده مردم با کمک مربی ملوان دانست و افزود: انتخاب دوست عزیزم آقای ایراندوست به دلیل این دوستی ها بوده است. حاصل عدم توجه به صحبت پیشکسوتان باعث شد این تصمیم اشتباه در انتخاب مربی گرفته شود و تیم در این شرایط قرار گیرد.
تصمیم گرفته اند ملوان سقوط کند/ملوان شناسنامه انزلی است

مربی سابق ملوان بندر انزلی درخصوص اینکه چرا هم اکنون ملوان بدون مدیرعامل اداره می شود اظهار کرد:آقای محجوب این تفکر را دارند که چون مالک ۷۰ درصد هستند همه تصمیمات را خودشان می گیرند. من از دریادار سیاری گلایه دارم . ایشان همواره در جریان مشکلات ملوان بوده اند. چگونه اجازه داده اند اینگونه یک شخص با تصمیمات خود دل مردم انزلی را آزرده خاطر کند. آقایان تصمیم دارند این تیم سقوط کند و ما می دانیم بعد از سقوط دیگر امکان آمدن به لیگ برتر وجود نخواهد داشت. شش ماه پیش از طریق وزیر راه ، پیگیر کمک منطقه آزاد انزلی به باشگاه ملوان بودیم که با کوتاهی مسئولین ملوان این امر تحقق پیدا نکرد . ملوان شناسنامه شهر ماست . ملوان سبب شناساندن انزلی به همه شهرها و روستاهای کشور شده است. امیدوارم مسئولین و اعضای شورای شهر نسبت به ملوان بی توجه نباشند. آقای محجوب وعده داده بودند بعد از سه سال ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خواهم ساخت. اما شما حتی به ۴۰ درصد تعهدات خود پایبند نبودید.
وی در پایان گفتگوی خود با خبرنگار دیارمیرزا اظهار کرد: از مردم می خواهم اتحاد داشته باشند و فریب این گفتمان را نخورند.

Share