در جلسه فوق العاده ستاد مديريت بحران شهرستان شفت عنوان شد

لغو مرخصی و ماموریت مدیران ادارات/نانوایی ها حق تعطیلی در بحران را ندارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران شهرستان شفت برگزار شد.در این جلسه فرماندار شفت گفت: ما معتقدیم که مدیر باید بتواند توانمند و هوشمندی و کیاست و مدیریت اثر بخشی مباحث درونی مشکلات را مدیریت نماید .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران شهرستان شفت برگزار شد.

mahmo-shaft در این جلسه فرماندار شفت گفت: ما معتقدیم که مدیر باید بتواند توانمند و هوشمندی و کیاست و مدیریت اثر بخشی مباحث درونی مشکلات را مدیریت نماید .
محمودی تاکید کرد : شما مدیران باید در بحرانها مدیر بحران باشید نه اینکه تفکر بحرانی را القا کنید.فرماندار شفت افزود امروز از نحوه گفتمان شما مدیران میتوان به میزان آمادگی مسئولین آگاه می شویم .
وی با اشاره به اینکه ما در روزهای احتمالی برف را در پیش داریم گفت : حضور شما بطور مستقیم در ادارات موحب ایجاد احساس امنیت در شهروندان می شود.

محمودی خواستار تعامل مسولین با بخش خصوصی جهت بحران احتمالی برف شد. وی از مسئولین شهرستانی خواست شرح اقدامات را مسنتد سازی و گزارش مکتوب ومصور خود را به دبیر خانه ستاد بحران ارائه کنند . وی با تاکید بر لزوم پاک سازی معابر ، بیمارستان ، مدارس و مساجد و همچنین کوچه ها تاکید کرد مرخصی و ماموریت اعضای ستاد از امروز لغو است و روئسای ادارات با حضور در ادارت به طور مستقیم با اینجانب در تماس باشند .

فرماندار شفت خواستار آمادگی اداره صنعت، معدن و تجارت با افزایش نرخ و برخورد با گرانفروشی و احتکار کالا در مواقع بحرانی شد . وی بر آمادگی کامل جایگاه های سوخت برای سرویس دهی  به وسایل نقلیه و همچنین و تامین نمک و شن مورد نیاز در تسهیل بازگشایی جاده ها تاکید کرد .
وی در ادامه خواستار آمادگی کامل بخشداران در مواقع اضطرار و لزوم هماهنگی مناسب دهیاران با بخشداران گردید . فرماندار شفت با اشاره به اهمیت تجهیز نانوایی ها به دو نوع سوخت خاطر نشان کرد : هیچکدام از واحد های نانوایی حق تعطیلی در بحران را ندارند و در صورت تعطلیلی در ماه های اسفند و فروردین اجازه فعالیت ندارند.
وی در پایان با تاکید بر لزوم عدم قطی برق ، گاز و آب در هنگام بارش برف ، از ادارت مربوطه خواست ضمن حفظ آمادگی کامل و برقراری کشیک  تمام وقت به مردم خدمت رسانی نمایند .

Share