قدرت موشکی ایران توازن منطقه‌ای را تغییر داده است

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آنتونی کوردزمن کارشناس اندیشکده «مرکز مطالعات راهبردی و بین المللی» واشنگتن می گوید : آمریکا و شرکای عربش در خلیج (فارس) با سمت تهدیدهایی گسترده، از جمله جنگ داخلی، بی ثباتی و دودستگی ها در یمن، عراق و سوریه، مواجه هستند. با این حال، ایران جدی […]

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آنتونی کوردزمن کارشناس اندیشکده «مرکز مطالعات راهبردی و بین المللی» واشنگتن می گوید : آمریکا و شرکای عربش در خلیج (فارس) با سمت تهدیدهایی گسترده، از جمله جنگ داخلی، بی ثباتی و دودستگی ها در یمن، عراق و سوریه، مواجه هستند. با این حال، ایران جدی ترین چالش نظامی مقابل غرب است که توانسته نفوذ نظامی اش را در غزه، لبنان، عراق، سوریه و نیز در برخی کشورهای حوزه خلیج(فارس) افزایش دهد و بدلیل داشتن تجهیزات متنوع موشکی مجهز به سیستم رهگیری دقیق با قدرت کشندگی و تخریب ویرانگر می تواند به مراتب بیشتری توازن منطقه ای را از اساس تغییر دهد.

۱۹۵۸۲۲۳_۳۲۵۹۰۴۸۱۰۹۳۲۲۵۷_۴۱۲۴۷۴۷۲۰۲۲۴۵۵۸۹۳۰۷_nاز دیگر سو پایگاه اینترنتی آژانس دفاع موشکی آمریکا وابسته به وزارت دفاع آمریکا در گزارشی به تشریح توان موشکی ایران پرداخته و معتقد است : موشک های قاره پیمای تهران تا سال ۲۰۱۵ قابلیت هدف قرار دادن خاک آمریکا را خواهند داشت….!

انچه مخازن فکری غرب در مورد توان دفاعی کشورمان می نویسند قطعا بخشی کوچک از اطلاعات منتشر شده هر کشوری است که در گزارشات رسانه ها از تولیدات یا مانورهای نظامی و یا محصولات به نمایش در امده در رژه نیروهای نظامی به نمایش می گذارند….

مطلب مهم اقای کوردزمن در گزارش ۱۹۲ صفحه ای نوعا قدرت موشکی کشورمان را بر سر شیوخ مرتجع عربی و کشورهای اروپایی بسان شمشیر داموکلس تصویر سازی کرده که یک پروپاگاندا برای فروش بیشتر تسلیحات و غارت منابع مالی کشورهای اسلامی و هم پیمان با یانکی هاست.
…………………………

ایا قدرت پر مهابت بوسه های سهمگین موشک های سجیل مدافعان سبز پوش سرزمینمان بر ناوهای غول پیکر امریکا عملا هژمونی این پایگاههای متحرک هوایی پهن پیکر را بی ارزش کرده است !!؟

من معتقدم قدرت بلامنازع موشکی ج.ا در منطقه بخش کوچکی از توانمندی و اقتدار ملی ایرانیان است و از دیگر عناصر بسیار مهم و تاثیر گذار باید به نقش رهبری و وحدت ملی حول محور ارزش های اسلامی ؛ انقلابی ؛ فرهنگی ؛ تاریخی و …تاکید داشت تا از گردنه های پر پیچ خم تاریخ گذشت…

/طرح خاورمیانه جدید

Share