بر اساس شنیده ها

فرماندار صومعه سرا بازنشسته می شود/تغییرات در شورای مبارزه با مواد مخدر گیلان

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامحسین رجبی فرماندار صومعه سرا نیز به افتخار بازنشستگی نائل خواهد آمد تا دومین فرماندار دولت تدبیر و امید در گیلان باشد که به دلیل بازنشستگی با این پست فرمانداری خداحافظی می کند. بزودی در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان شاهد تغییراتی خواهیم بود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پس از بازنشسته شدن قربانزاده فرماندار فومن و انتخاب فرماندار جدید برای این شهرستان , غلامحسین رجبی فرماندار صومعه سرا نیز به افتخار بازنشستگی نائل می شود تا دومین فرماندار دولت تدبیر و امید در گیلان باشد که به دلیل بازنشستگی با پست فرمانداری خداحافظی کند.

ostandariشنیده های خبرنگار دیارمیرزا حاکی از این است که دکتر حسین اسماعیل پور کارشناس ارشد میراث فرهنگی گیلان یکی از گزینه های جدی تصدی گری فرمانداری صومعه سرا است.
اسماعیل پور سابقه معاونت موسسه آموزش عالی جابرن حیان رشت را در کارنامه ی کاری خود دارد و کارشناس ارشد سیاسی استانداری گیلان بوده است.

گفتنی است بیشتر تغییر و تحوالات چند وقت اخیر بخاطر بازنشستگی بوده و با توجه به تفکر دولت تدبیر و امید مبنی بر عدم استفاده از بازنشستگان شاهد تغییرات جدید در سطح فرمانداران خواهیم بود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان منصوب می شود

بزودی در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان شاهد تغییراتی خواهیم بود و علی اکبر پراوزان دبیر این شورا که همزمان مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری گیلان را برعهده دارد با این سمت خداحافظی می کند.
بر اساس شنیده ها محمد حسین شاهکویی معاون فرماندار بندر انزلی بنا به پیشنهاد استاندار گیلان و حکم وزیر کشور به عنوان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان منصوب می شود.

Share