فرمانده کل سپاه پاسداران

عزت اسلامی به توانمندی اقتصادی نیست بلکه به روحیه انقلابی و حفظ این روحیه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اگر امروز این همه برکات و دستاوردهای عظیم معنوی انقلاب در دنیا نمایش داده می‌شود، زمینه آن ایستادگی در دوران دفاع مقدس است .

فرمانده کل سپاه پاسداران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اگر امروز این همه برکات و دستاوردهای عظیم معنوی انقلاب در دنیا نمایش داده می‌شود، زمینه آن ایستادگی در دوران دفاع مقدس است .

 فرمانده کل سپاه پاسدارانواحد مرکزی خبر نوشت:سرلشکر جعفری در نهمین سالگرد یادبود شهدای عرفه و شهید کاظمی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران عزت، سربلندی و محبوبیت بی‌نظیری در بین همه آزادگان جهان دارد افزود : باید در ابعاد دیگر انقلاب مانند بُعد ظلم‌ستیزی، ایستادگی و عمل کنیم و در این بُعد نیز نگاهمان به فرامین مقام معظم رهبری باشد که دلسوزانه دغدغه پیشبرد اهداف انقلاب را دارند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اوضاع سوریه و دسیسه‌های استکبار برای این کشور اشاره کرد و گفت: در سوریه همه دیدند که استکبار چه کرد ، فقط مانده بود لشکرکشی و نظام بشار اسد را ساقط کنند اما درک و فهم انقلابی مردم سوریه مانع این کار شد و این درک و فهم انقلابی مدیون حرکت ظلم‌ ستیزی انقلاب اسلامی است که شهدای ما آن را رقم زدند.

وی افزود: ممکن است حرف حقی را بشنویم و از آن دفاع کنیم اما در این بین امکان دارد برخی سیاسیون ملاحظه‌کاری و تردید کنند که چگونه حرف بزنند تا مردم خوششان بیاید ولی شهدا و مومنین اینگونه نیستند و ما نیز باید همین راه را ادامه دهیم.

وی افزود : یکسری از شهدای خاص نیز داریم که شهدای کربلا از اینگونه افراد بودند و شهید کاظمی نقش شهدای کربلا را داشت، علمدار بود، فرمانده لشکری بود که وقتی در قرارگاه به او ماموریت می‌دادیم خیالمان راحت می‌شد که موفق می‌شود.

وی ادامه داد : شهید کاظمی با درایت، زیرکی، هوشیاری و شجاعت بالایی که داشت مانع آن می‌شد که عراقی‌ها موفقیتی کسب کنند و هیچ لشکر عراقی در برابر او دوام نمی‌آورد.

سرلشگر جعفری گفت : نقش شهید کاظمی در عملیات‌های دفاع مقدس بسیار تعیین کننده بود و ما باید از این شهیدان درس بگیریم و دنبال آنان برویم. عزت اسلامی به توانمندی اقتصادی و مسائل دیگر نیست بلکه به روحیه انقلابی و حفظ این روحیه است.

وی با بیان این مطلب که جهاد تنها جنگ مسلحانه با دشمنان خارجی نیست افزود : جهاد در راه خدا در عرصه‌های اجتماعی نیز امکانپذیر است، انقلاب ما در این بعد عقب‌تر از بُعد ظلم‌ستیزی است که باید با تلاش و کوشش مضاعف به این هدف انقلاب نیز دست یابیم و این برعهده هنرمندان ، سیاسیون، فرهنگیان و همه آنهایی است که می‌توانند در جامعه نقش داشته باشند و این تکلیفی بر دوش آنهاست.

وی با بیان اینکه این انقلاب پس از ۱۴۰۰ سال به دست ما رسیده است ادامه داد : دیدید که برخی ها در حق این انقلاب چه جفایی می کنند و در سال ۸۸ به خاطر چهار تا رای نظام را زیر سؤال بردند و سپس اسمش را هم حق‌محوری و حق‌طلبی گذاشتند.

فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی گفت : انشاءالله خداوند به ما در پیشبرد اهداف انقلاب یاری کند و جوانان ایرانی نیز با الگو گرفتن از راه شهدا مسیر را هموار‌تر کنند.

Share