آیا سونامی تغییر شهرداران ,شهردار تالش را هم با خود خواهد برد

طرح سئوال از شهردار تالش مصوب شد/سئوال از شهردار با هدف توسعه پایدار شهری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو شورای اسلامی شهر تالش با بیان اینکه طرح سئوال از شهردار این شهر مصوب شد، گفت: سوالات به شهردار برای پاسخگویی در نخستین جلسه آتی شورا ابلاغ شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو شورای اسلامی شهر تالش با بیان اینکه طرح سئوال از شهردار این شهر مصوب شد، گفت: سوالات به شهردار برای پاسخگویی در نخستین جلسه آتی شورا ابلاغ شده است.
شهرداری تالش
علیرضا یوسفی‌طولارود ،با بیان اینکه طرح سئوال از شهردار تالش در شورای شهر بررسی و مصوب شد، اظهار داشت: سئوالات به شهردار برای پاسخگویی در نخستین جلسه آتی شورا ابلاغ شده است.

وی با تأکید بر اینکه شهردار تالش باید در راستای بودجه مصوب ۹۳ گام بردارد، افزود: دلایل عدم تسریع در اجرای پروژه‌های توسعه شهر تالش از جمله سئوالات شورانشینان از شهردار تالش است.

عضو شورای اسلامی شهر تالش با بیان اینکه بودجه مصوب امسال شهرداری ۱۵میلیاردو و۳۸۹ میلیون تومان است، گفت: شهرداری باید برای تحقق بودجه بیش از پیش تلاش کند.

یوسفی‌طولارود با بیان اینکه انحراف از مسیر بودجه ۹۳ از دیگر سئوالات شورا از شهردار تالش است، تصریح کرد: سئوال از شهردار از حقوق قانونی نمایندگان مردم در صحن شورای اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه سئوال از شهردار به معنای استیضاح یا عزل شهردار نیست، اظهار کرد: سئوال از شهردار به منظور روشنگری و پاسخ به شائبه‌ها و با هدف توسعه پایدار شهری است.

عضو شورای اسلامی شهر تالش با بیان اینکه شهردار باید بودجه مصوب شورا را محقق و اجرایی کند، افزود: زمانی برای فرصت‌سوزی نداریم و اگر بودجه امسال به درستی اجرا شود در سال ۹۴ شاهد پروژه‌های بزرگ در تالش هستیم.

یوسفی‌طولارود با تأکید بر حضور به موقع شهردار تالش برای پاسخگویی در صحن شورا، گفت: اعضای شورای اسلامی شهر نمایندگان مردم هستند و باید نظارت ویژه‌ای بر عملکرد شهرداری داشته باشند.

وی با بیان اینکه شهر تالش دارای ظرفیت‌های ویژه گردشگری، فرهنگی، اقتصادی و شهری است، تصریح کرد: از طرح‌های نخبگان و فرهیختگان تالش برای توسعه پایدار این شهر استقبال می‌کنیم./تسنیم

Share