آیت‌الله محمدعلی امینیان در دیدار جمعی از مسئولان

ضرورت پرهیز مسئولان گیلان از حرف‌های زائد و طرح مسائل تفرقه انگیز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان باید با همدلی و همیاری و قرار گرفتن زیرپرچم امام زمان (عج) در آبادانی گیلان و کشور بکوشند و به مردم خدمت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان باید با همدلی و همیاری و قرار گرفتن زیرپرچم امام زمان (عج) در آبادانی گیلان و کشور بکوشند و به مردم خدمت کنند.

آیت‌الله محمدعلی امینیان امشب در دیدار جمعی از مسئولان و نماینده مردم شهرهای لاهیجان و سیاهکل اظهار کرد: مسئولان باید زیر پرچم امام زمان (عج) قرار گیرند و به مردم خدمت صادقانه کنند.

وی با بیان اینکه انسان باید در رفتار و کردار خود نهایت دقت را داشته باشد، افزود: آستانه‌اشرفیه، لاهیجان و دیگر شهرهای گیلان با هم تفاوتی ندارند و باید با همدلی و همیاری استان و کشور را آباد کرد.

مسئولان نظام از طرح مسائل تفرقه‌انگیز بپرهیزند

۲۳۵۳۴امام‌ جمعه آستانه‌اشرفیه با تأکید بر اینکه تمام مسئولان باید با اتحاد و یکدلی به مردم خدمت کنند، بیان کرد: باید از طرح موضوعاتی که موجب اختلاف و ایجاد تفرقه شود دوری کرد و نصیحت بنده به مسئولان نظام پرهیز از طرح مسایل تفرقه‌انگیز است.

وی با اشاره به اینکه توصیه اسلام و عالمان دینی این است که با خوشرویی و زبان نرم با مردم صحبت کنید، گفت: از مسئولان تقاضا دارم که صمیمانه به دنبال برطرف شدن مشکلات مردم باشند و بدانند که توکل به خداوند در تمام امور حلال مشکلات است.

امینیان با اشاره به موضوعات مطرح‌شده در پایگاه‌های خبری استان افزود: بنده باور دارم که آقایان اختلافات ظاهری را کنار می‌گذارند و سیره اولیای خدا را سرلوحه اعمال خود قرار می‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه باید ادامه‌دهنده راه خدمتگزاران واقعی به مردم باشیم، اظهار کرد: خدمت کردن به مردم مانند خدمت به اسلام، آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی است.

ضرورت پرهیز مسئولان گیلان از حرف‌های زائد

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه نگاه مسئولان در بیان مسایل مختلف باید نگاهی عالمانه باشد، تصریح داد: پرهیز از حرف‌های زائد یک نکته اخلاقی است که مسئولان استان باید در حرف‌های خود آن را رعایت کنند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه دیدار مذکور از حضور خود در این جمع ابراز خرسندی کرد.

ایرج ندیمی با بیان اینکه هیچ فردی نباید در امور اجرایی دیگران دخالت کند، تصریح کرد: البته بر این باوریم که باید از مشورت دیگران به نحو مطلوب استفاده شود.

منفعت سیاسی ناپایدار است

وی منفعت سیاسی را زودگذر و ناپایدار خواند و یادآور شد: هرگز نگاهم به شهر مذهبی آستانه‌اشرفیه یک نگاه سیاسی نبوده است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده در گذشته برای هم‌افزایی شهرهای هم‌جوار مانند آستانه‌اشرفیه، لاهیجان، سیاهکل و لنگرود پیشنهاد طرح‌های هماهنگ بدون در نظر گرفتن محدوده شهری را دادم.

ندیمی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت موجود هر شهر می‌توان کارهایی را اجرایی کرد و با همدلی نمایندگان مجلس تمام شهرهای شرق گیلان می‌توانند پشتیبان یکدیگر برای استفاده از ظرفیت‌های موجود هر شهرستان شوند.

 در جلسه مذکور که حسین اسماعیلیان فرماندار و بخشدار مرکزی آستانه‌اشرفیه نیز حضور داشتند، ندیمی گزارشی از حوزه انتخابیه خود را ارائه کرد.

۲۳۵۳۵ ۲۳۵۵۲

/فارس

Share