صبح امروز صورت گرفت

صورتجلسه انتخاب شهردار رشت توسط فرمانداری رد شد/کلانشهر رشت همچنان بدون شهردار

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانداری رشت صورت جلسه انتخاب شهردار را به دلیل ایراد شکلی در نحوه رای گیری تائید نکرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانداری رشت عطف به صورتجلسه شورای شهر در نامه ای خطاب به رییس شورای شهر رشت ,مصوبه انتخاب شهردار را به دلیل ایراد شکلی در نحوه رای گیری تائید نکرد.kazem33

نُه هفته پس از عزل خلیلی شورای شهر رشت تصمیم به انتخاب مسعود کاظمی به عنوان شهردار جدید رشت گرفت.اما نحوه انتخاب کاظمی و همچنین صلاحیت او برای شهرداری رشت محل ابهام بود و پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نیز در مطلب مورخه ۳ دی ماه خود به این نکته اشاره کرده بود که کاظمی از شریط لازم برای احراز سمت شهرداری رشت برخوردار نیست.(اینجا)
حال پس از کش و قوس های فراوان صورتجلسه انتخاب شهردار رشت که به فرمانداری ارسال شده بود با ایراداتی رو به رو شد.
فرمانداری رشت عطف به صورتجلسه شورای شهر در نامه ای خطاب به رییس شورای شهر رشت به نحوه رای گیری شورا برای انتخاب شهردار جدید ایراد شکلی وارد کرد و بر این اساس مصوبه انتخاب مسعود کاظمی برای سمت شهرداری رشت مورد تائید قرار نگرفت.
با عدم تائید مصوبه شورا توسط فرمانداری شهرستان رشت, شورای شهر رشت موظف است ظرف ده روز تشکیل جلسه داده و به موضوع رسیدگی و اعلام نظر نماید . درصورتی که شورا در بررسی مجدد از مصوبه خود عدول نکند موضوع برای تصمیم گیری نهایی به هیأت حل اختلاف خواهد رفت.

گفتنی است یکی از نگرانی های مردم و مسئولان استانی عدم ثبات مدیریت شهری در رشت بوده و با عدم تائید این مصوبه توسط فرمانداری گویا قرار است همچنان شهر رشت بدون شهردار باقی بماند.
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز

Share