دیارمیرزا گزارش می دهد

شهردار رشت باز هم انتخاب نشد/رییس شورای شهر به آلمان می رود/اختیارات وزیر کشور به رای گذاشته شد!

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت که از صبح امروز با حضور اعضای شورا برگزار شده بود بدون انتخاب شهردار به پایان رسید.در جلسه امروز تبصره ۵ ماده ۳ آیین نامه اجرایی شرایط احراز سمت شهردار به رای گذاشته شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت که از صبح امروز با حضور اعضای شورا برگزار شده بود بدون انتخاب شهردار به پایان رسید.
shoraبه گزارش خبرنگار دیارمیرزا از بین رحمان انصاری ,حمیدرضا رضایی دوگاهه و محسن امین در نهایت این رضایی بود که توانست با کسب ۵ رای به شش نامزد قبلی اضافه شود.
بنابراین مسعود کاظمی، محمدعلی ثابت‌قدم،علی‌ اوسط مقدم، مرتضی طالع ماسوله، رضا ساغری , محمدعلی آقازاده و حمیدرضا رضایی دوگاهه هفت نفری هستند که از بین آنها شهردار رشت انتخاب می شود.

گفتنی است عباس صابر رییس شورای اسلامی کلانشهر رشت به همراه هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی گیلان در یک سفر دو هفته ای به آلمان سفر می کند.بنابراین ریاست جلسات شورای شهر رشت در این مدت برعهده باقری خطیبانی نائب رییس شورا خواهد بود و پیش بینی می شود انتخاب شهردار جدید رشت حداقل به مدت دو هفته به تاخیر بیفتند.
در اقدامی جالب توجه در جلسه امروز شورا تبصره ۵ ماده ۳ آیین نامه اجرایی شرایط احراز سمت شهردار که در خصوص اختیارات وزیر کشور برای انتخاب شهردار است برای عدم حذف نام مسعود کاظمی از لیست کاندیدا به رای گذاشته شد که این مسئله اعتراض چند عضو شورا را در پی داشت.اما در نهایت با موافقت اکثریت اعضا کاظمی توانست همچنان به عنوان یکی از گزینه ها در لیست قرار بگیرد.

Share