با حضور مسئولین

شهردار جدید رودبار معارفه شد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در مراسمی باحضور امام جمعه رودبار، فرماندار و نماینده رودبار در مجلس ضمن قدردانی از زحمات محمد صفرپور شهردار قبلی و گلپور رحیمی سرپرست شهرداری، ناصر عطایی بعنوان شهردار جدید رودبار معرفی شد.

معارفه شهردار رودبار

ahmadiبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در مراسمی باحضور امام جمعه رودبار، فرماندار و نماینده رودبار در مجلس ضمن قدردانی از زحمات محمد صفرپور شهردار قبلی و گلپور رحیمی سرپرست شهرداری، ناصر عطایی بعنوان شهردار جدید رودبار معرفی شد.
سیدمحمد احمدی فرماندار رودبار در مراسم معارفه اظهار داشت:از آنجاییکه وظایف قانونی شهرداران و شوراها مشخص شده است،اختلاف سلیقه شوراها نباید توسعه،عمران وسازندگی شهرها ر ابا کندی و موانع مواجه نماید.
احمدی افزود: شهرداریها و شوراها نیز همگام و همراه بانگاه ویژه دولت تدبیر و امید در رفع تنگناهای توسعه ای وت سهیل گری امور که مشارکت وحضور بخش خصوصی را افزونتر کرده است، می توانند علاوه بر اعتبارات عمرانی سالیانه از ظرفیت سرمایه گذاران نیز بهره گیرند.
وی خاطر نشان کرد:شهر رودبار که درمسیر رشت- قزوین قرار گرفته و نزدیکترین شهرستان گیلان به پایتخت است،عبور رودخانه سفیدرود،درختان همیشه سبز زیتون ونیز چشم انداز زیبای آن، قابلیت بسیار زیادی را برای توسعه وسرمایه گذاری گردشگری و جذب توریست دارد.
احمدی از شورا و شهردار رودبار خواست تا با تعامل مناسب و برنامه ریزی های کوتاه مدت , میان مدت و بلندمدت نسبت به زیباسازی،مناسب سازی و ایجاد زمینه ها و جاذبه های مناسب برای ماندگاری مردم و گردشگران اقدام نمایند.
معارفه شهردار رودبار۱۱۲۳۱۱۳

Share