سرتیپ دربندی در مراسم بزرگداشت نخستین شهید جاویدالاثر کوچصفهان

شهادت‌طلبی رمز پیروزی ما در جنگ بود و دشمن از این روحیه هراس دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امیر سرتیپ غلامحسین دربندی شامگاه پنج‌شنبه در مراسم بزرگداشت سی‌ و چهارمین سالروز نخستین شهید جاویدالاثر این بخش (شهید «رشیدی مژدهی») در روستای مژده مسجد و بقعه آقاسید محمد با گرامیداشت یاد شهدا، اظهار کرد: رزمندگان ما در جبهه اسلام می‌جنگیدند و ما همیشه به وجود این شهدا افتخار می‌کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امیر سرتیپ غلامحسین دربندی در مراسم بزرگداشت سی‌ و چهارمین سالروز نخستین شهید جاویدالاثر بخش کوچصفهان(شهید «رشیدی مژدهی») در روستای مژده مسجد و بقعه آقاسید محمد با گرامیداشت یاد شهدا، اظهار کرد: رزمندگان ما در جبهه اسلام می‌جنگیدند و ما همیشه به وجود این شهدا افتخار می‌کنیم.

۱۱-۱۷۱وی به ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس و دلاورمردی‌های رزمندگان و تبیین مجاهدت‌های نیروهای رزمنده و ایستادگی مردم ایران پرداخت.

این راوی دوران دفاع مقدس با اشاره به نشان دادن توان قدرتی ایران با رزمایش، تصریح کرد: روزگاری نمی‌توانستیم به آمریکا اخطار دهیم اما امروز با قدرت به ناوهای آمریکایی اخطار می‌دهیم که زود از منطقه خارج شوید در غیر این صورت هر اتفاقی بیفتد مسئولیت پای خودتان است.

وی رمز پیروزی رزمندگان و مردم ایران در سال‌های دفاع مقدس را شهادت‌طلبی و از مرگ نهراسیدن دانست و گفت: افتخار ما ایرانیان این است که نهضت انقلاب به رهبری امام (ره) به پیروزی رسید و مقام معظم رهبری تداوم‌دهنده راه و مسیر ایشان هستند.

دربندی با اشاره به اینکه امروز با وجود خسارات سنگین ناشی از جنگ تحمیلی، ایران کشوری مستقل، مقتدر، پیشرفته و دارای نیروهای مسلح قدرتمند است، ادامه داد: با وجود اینکه ابرقدرت‌های شرق و غرب به طور ۱۰۰ درصد از رژیم صدام حمایت و آن را پشتیبانی نظامی، اطلاعاتی و مالی می‌کردند، مردم و رزمندگان ایرانی اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی در اشغال دشمن بماند.

وی اضافه کرد: نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای کشور هنگام حرکت به بندر سوریه با ناوگان دریایی رژیم صهیونیستی مواجه می‌شود و با اقتدار اعلام می‌کند که رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسیم و به شما پاسخ نمی‌دهیم و این امر نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: سید حسن نصرالله رمز پیروزی حزب‌الله لبنان را در پیروی از مقام معظم رهبری می‌داند و می‌گوید دستورالعمل عملیاتی خود را از رهبری ایران دریافت کردیم.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان در دوران دفاع مقدس شهادت‌طلبی را افتخار خود می‌دانستند، خاطرنشان کرد: این موضوع رمز پیروزی ما در جنگ بود.

امیر دربندی با تصریح بر اینکه روحیه شهادت‌طلبی همچنان در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، یادآور شد: دشمن از این روحیه هراس دارد.

وی تداوم راه شهدا را موجب موفقیت در عرصه‌های مختلف کشور عنوان کرد و روی‌آوردن دشمن به جنگ نرم را از روی خواری و ذلت آنان دانست.

/فارس

Share