شموشک برای همیشه از نقشه فوتبال ایران حذف شد!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در حالی که ادعای مسئولان ورزش استان در حمایت از ورزش و باشگاههای ورزشی گوش فلک را کر کرده است اما در عمل گام موثری در راستای احیا و حغظ سرمایه های ورزش استان برداشته نمی شود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در حالی که ادعای مسئولان ورزش استان در حمایت از ورزش و باشگاههای ورزشی گوش فلک را کر کرده است اما در عمل گام موثری در راستای احیا و حغظ سرمایه های ورزش استان برداشته نمی شود .

 ۱۰۹۷۴۷_larg هر چند برخی از کارشناسان از اساس با ورود مجدد مهدی پرهام به باشگاه نساجی مازندران مخالف بودند اما در شرایطی با حمایت هواداران و فرش قرمز مسئولان دوباره به مازندران بازگشت که گلایه های روزهای اخیر مهدی پرهام از عدم حمایت و فراموشی وعده های مدیران استانی نشان داد که نظر کارشناسان منتقد بیراه نبوده و بازهم مهدی پرهام از سوی مدیران استان مورد حمایت قرار نمی گیرد و مسئولان ورزشی هم توان و عرضه دفاع از این سرمایه گذار ورزشی را ندارند !

از سویی یک خبر کوتاه دیگر شوک بزرگی به ورزش استان وارد کرد : « شموشک نوشهر باشگاه سازنده مازندرانی برای همیشه از نقشه فوتبال ایران حذف شد.»

این خبری است که مدیرعامل باشگاه شموشک آن را اعلام کرده و می‌گوید: شموشک هیچ برنامه ای برای بازگشت مجدد به فوتبال ایران ندارد.

شموشک یکی از مهمترین باشگاه تاریخ فوتبال مازندران است که سهم زیادی در تولید و معرفی بازیکنان به چرخه فوتبال ایران داشته است. محمدرضا خلعتبری، میثم بائو، محسن بنگر و رحمان احمدی ۴ بازیکن شاخص این باشگاه هستند که تقریبا در یک دوره زمانی از شموشک بیرون آمده اند.

نبود قوانین حامی تیم های سازنده از دلایل سقوط همیشگی این باشگاه است. البته آنها در سال های گذشته یک مالک ثروتمند و عاشق داشتند. اما با درگذشت درویش، دیگر کسی نمی‌ تواند شموشک را برای فوتبال ایران زنده نگه دارد.

به نظر می رسد مدیرکل ورزش و جوانان مازندران باید در این شرایط به جای پرداختن به عزل و نصب های پی در پی و حواشی ، همه توان خود را برای برون رفت باشگاههای ریشه دار ورزشی استان بکار بسته و از بحران و انحلال نجات دهد و هر چه سریعتر نتایج پیگیری های خود را رسانه ای نماید .

حسین زادگان باید بداند همانطور که رسانه ها در آغاز مدیریتش،حمایتی تمام قد از وی داشته اند اما در صورت تداوم وضعیت موجود ، هیچگاه کوتاه نخواهند آمد و اتفاقاتی نظیر آنچه این روزها برای تیم ریشه دار شموشک نوشهر رخ داده قابل اغماض نیست .
/شمال نیوز

Share