نظر ندیمی درمورد زمزمه استیضاح 5 وزیر

شبهه علیه دولت بود نمایندگان باید برطرف شود/ تا شش ماه آینده استیضاح وزرا بعید است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ندیمی با تاکید براین مطلب که تا شش ماه آینده استیضاح وزرا بعید است،اظهار داشت:متاسفانه مجلس را با کارکرد سیاسی تعریف می کنند نه با کارکرد نظارتی که این تعریف خطرناکی است چراکه ازآن بهره سیاسی و انتخاباتی می گیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ایرج ندیمی،نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در واکنش به درخواست استیضاح ۵ وزیر درمجلس، گفت:بنده به سه دلیل هیچ استیضاحی را در مجلس عملی نمی دانم اول اینکه نمایندگان برنامه های فشرده ای در دست بررسی دارند که رسیدگی به لایحه بودجه مهمترین nadimi9256 (17)برنامه نمایندگان در هفته های آتی است .نکته دوم که باید در نظر داشت این است که هدف از استیضاح چیست؟هدف از استیضاح این است که نمایندگان می خواهند مردم را روشن کنند درحالی که مردم بخوبی از وضعیت معیشتی و بیکاری اطلاع دارند .

نماینده مردم لاهیجان اظهار داشت:سومین مساله ای که باید در نظر گرفت این است که مجلس ناخواسته اتهامی را در بیرون دارد و آن این است که نمایندگان از اول بر دولت بوده اند نه با دولت.پس باید این شبه بردولت بودن برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد:بنده معتقدم همین برخوردهایی که نمایندگان با وزرا دارند مثل دادن کارت زرد ،تذکرات ،قانون نویسی و بودجه نویسی کافی است .باید پذیرفت جامعه بیش ازاین کشش ندارد چراکه مردم با مشکلات زیادی مواجه هستند بنابراین ممکن است اینگونه تحلیل شود که این رفتارهای مجلس انتخاباتی است.

ندیمی با تاکید براین مطلب که تا شش ماه آینده استیضاح وزرا بعید است،اظهار داشت:متاسفانه مجلس را با کارکرد سیاسی تعریف می کنند نه با کارکرد نظارتی که این تعریف خطرناکی است چراکه ازآن بهره سیاسی و انتخاباتی می گیرند.
/آریا
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share