از سری مسابقات هفته دوازدهم لیگ دسته دوم آزادگان

طغیان سپیدرود رشت سد دزفول را ویران کرد/ارتش سرخ گیلان همچنان پیشروی می کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،از سری مسابقات هفته دوازدهم لیگ دسته دوم آزادگان تیم سپیدرود رشت به مصاف شهرداری دزفول رفت که در پایان توانست با نتیجه پر گل ۴ بر ۱ میهمان خود را بدرقه کند.

سپیدرود رشت سد دزفول را ویران کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،از سری مسابقات هفته دوازدهم لیگ دسته دوم آزادگان تیم سپیدرود رشت به مصاف شهرداری دزفول رفت که در پایان توانست با نتیجه پر گل ۴ بر ۱ میهمان خود را بدرقه کند.سپیدرود رشت سد دزفول را ویران کرد

سید محمد حسینی، سید هادی موسوی (از دقیقه ۴۸  میثم تهی دست)، مجتبی اسماعیل زاده ( از دقیقه ۷۳ مجید جمشیدی)،  مصطفی حاجتی، میعاد یزدانی، میر عماد میرجوان، مصطفی حبیبی، میثم فردوسی، محمد همرنگ ( از دقیقه ۵۷ سامان نورمحمدی)، جبار دادفر، محمد جعفری بازیکنان سپیدرود رد این دیدار بودند.

گل زود هنگام سپیدرود در در ثانیه ۳۸ بازی موجب شد تا یخ بازی خیلی زو آب شود. ذزفولی ها که خاطره شکست سنگین بازی رفت را داشتند سعی کردند بعد از دریافت این گل بازی را ببندند و به ضد حمله ها دل ببندند. از سوی دیگر سپیدرودی ها هم انگار بعد از این گل زود هنگام به نوعی اشباع شده باشند کمی با احتیاط بازی را ادامه دادند.

مسابقه در دقایق ۱۵ تا ۳۰ نیمه روند آرام تری را دنبال کرد اما از میانه های نیمه نخست به بعد دوباره ارتش سرخ بر بار تهاجمی خود افزود و توانست در دقیقه ۳۳ به دومین گل خود باز هم توسط میرجوان دست یابد.دیارمیرزا

سپیدرود نیمه دوم را باز هم آتشین آغاز نمود و بازهم در همان دقایق ابتدایی توانست توسط کاپیتان حاجتی از رئی نقطه پنالتی به گل سوم دست یابد.

هرچند که داور به نوعی برای مهمان هم جبران نمود و یک ضربه پنالتی را که به شدت مورد اعتراض رشتی ها هم قرار گرفت برای دزفول اعلام نمود و ضربه آنها را هم کاپیتان بلیوند دوبار به گل تبدیل نمود! چرا که ضربه نخست او را که گل شده بود داور به دلیل حضور زود هنگام بازیکنان دزفول داخل محوطه جریمه نپذیرفت که البته وی ضربه مجدد را هم به گل تبدیل نمود.

پس از این گل باز هم سپیدرود بر توپ و میدان حاکم شد و توانست یک گل دیگر را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. تا در پایان با یک گل کمتر نسبت به بازی رفت مهمان جنوبی خود را بدرقه نماید.

با توجه به استراحت شهرداری زنجام و باخت دو تیم بالای نشین خونه به خونه و بهمن شیراز برابر میزبانان خود ارتش سرخ توانست با ۲۱ امتیاز به تنهایی به صدر جدول نقل و مکان نماید.

حاشیه ها:

۱) در این بازی هم به مانند سایر بازی های خانگی سپیدرود شاهد حضور افراد سرشناس در جایگاه ویژه بودیم. مسعود رهنما مدیرکل سازمان ورزش و جوانان، رضا رسولی عضو شورای شهر رشت، الماسخاله رییس هیات فوتبال گیلان، پورمحسن مدیرعامل سپیدرود، قلی زاده قایم مقام باشگاه داماش گیلان را می توان از چهره های ویژه این بازی نامید.

۲) حضور پیشکسوتان فوتبال گیلان و سپیدرود هم در این بازی پر رنگ بود. احمد صومی از بنیانگذاران این باشگاه، فرهاد حسین پور سرمربی سابق سپیدرود؛ محسن نصر از بازیکنان سابق این تیم از نزدیک شاهد بازی تیم محبوب خود بودند.

۳) شادمانی مسعود رهنما پس از گلزنی های سپیدرود ار اتفاقات خاص این بازی بود. رهنما با شروع نیمه دوم در جمع هواداران سپیدرود از روی سکوها بازی ارتش سرخ را مشاهده نمود.

Share