راز یک جنایت در رضوانشهر

سناریوی مرگبار زن جوان برای سرقت اموال شوهر سابق

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا زن ۳۷ساله ۱۶سال با شوهرش اختلاف سنی داشت و اختلافات آنها به حدی بود که به‌رغم داشتن پسری نوجوان تصمیم گرفت به این زندگی مشترک پایان دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا زن جوان پس از جدایی از همسر ثروتمندش برای سرقت اموال او نقشه هولناکی طراحی کرد.
ghatl-12 این زن با همدستی شوهر دومش مرد ثروتمند را به قتل رساند اما پیش از اینکه بتواند اموال او را تصاحب کند، راز جنایت از سوی پلیس فاش شد.مدت‌ها پیش بود که نسرین به‌خاطر اختلافاتی که با همسر ثروتمندش داشت از او جدا شد. زن ۳۷ساله ۱۶سال با شوهرش اختلاف سنی داشت و اختلافات آنها به حدی بود که به‌رغم داشتن پسری نوجوان تصمیم گرفت به این زندگی مشترک پایان دهد. او مدتی پس از جدایی با مردی که ۶سال از خودش کوچک‌تر بود ازدواج کرد اما زندگی آنها به‌خاطر مشکلات مالی که داشتند، خوب پیش نرفت.

همشهری نوشت:همین مشکلات مالی بود که نسرین را وسوسه کرد تا نقشه هولناکی طراحی کند. او می‌دانست که شوهر سابقش همیشه در حساب عابربانکش مبلغ زیادی پول دارد و تصور می‌کرد که با کشتن او می‌تواند پول‌هایش را سرقت کند. وقتی نقشه‌اش را با شوهر جوانش در میان گذاشت، او نیز موافقت کرد و به این ترتیب ۱۸دی‌ماه، آنها تصمیم گرفتند این نقشه را عملی کنند. آن روز نسرین به بهانه حرف‌زدن به خانه شوهر سابقش رفت.

او در فرصتی مناسب به آشپزخانه رفت و پس از تهیه شربت مسموم، یک لیوان به شوهر سابقش داد. مرد میانسال دقایقی پس از اینکه لیوان را سرکشید، حالش بد شد و روی زمین افتاد. نسرین پس از این ماجرا مرحله‌ بعدی نقشه‌اش را به اجرا گذاشت. او به بهانه اینکه می‌خواهد شوهرش را به درمانگاه ببرد به آژانس زنگ زد اما در واقع شماره‌ای که گرفته بود، متعلق به شوهر جوانش به نام جعفر بود. دقایقی بعد جعفر که نقش راننده آژانس را بازی می‌کرد مقابل خانه مرد ثروتمند توقف کرد. او سپس با همدستی نسرین، مرد میانسال را به‌خودرواش منتقل کرد و پس از آن به جای درمانگاه، راه جنگل‌های اطراف شهر را در پیش گرفت. آنها وقتی به محلی خلوت رسیدند، با استفاده از یک روسری، مرد میانسال را خفه کردند و با رها کردن جسدش در حاشیه شهر، محل را ترک کردند.دیارمیرزا

ساعاتی بعد، با پیدا شدن جسد مرد میانسال، تحقیقات پلیس شهرستان رضوانشهر در استان گیلان برای کشف راز این جنایت شروع شد. مأموران در بازرسی لباس‌های مقتول مدارکی به‌دست آوردند که هویت او را فاش می‌کرد. آنها در ادامه راهی خانه این مرد شدند و پس از تحقیق از همسایه و آشنایان مقتول دریافتند که نسرین آخرین کسی بوده که همراه مقتول دیده شده است. این زن دستگیر شد و در بازجویی‌ها ادعای بی‌گناهی کرد اما سرانجام چاره‌ای جز اعتراف به جنایت ندید. پس از اعترافات نسرین مشخص شد که شوهر جوان او به شهرستان اردبیل گریخته است.

سرهنگ خیرخواه، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان این خبر گفت: مأموران با دریافت نیابت قضایی راهی اردبیل شدند و در آنجا دومین متهم را نیز دستگیر کردند. این زن و شوهر اعتراف کردند که به قصد سرقت اموال مقتول دست به جنایت زده بودند و کارت عابربانک مقتول، بی‌آنکه آنها فرصت استفاده از آن را پیدا کنند، از این افراد کشف شد. به گفته وی، برای هر دو متهم قرار قانونی صادر شده و تحقیقات تکمیلی درخصوص این پرونده ادامه دارد.

Share