خطیب جمعه انزلی

سلاح هسته ای اقتدار نمی آورد/ رزمایش بزرگ محمد رسول الله در نوع خود بی نظیر بود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه شهرستان بندر انزلی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی مرهون درایت فرمانده کل قوا و ولایتمداری مردم است خاطر نشان کرد : رزمایش بزرگ محمد رسول الله در نوع خود بی نظیر بود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه شهرستان بندر انزلی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی مرهون درایت فرمانده کل قوا و ولایتمداری مردم است خاطر نشان کرد : رزمایش بزرگ محمد رسول الله در نوع خود بی نظیر بود.
shams_8987حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد شمس الدین با تبیین ابعاد وسیع رزمایش بزرگ محمد رسول الله (ص) تاکید کرد :جدا از بحثهای تخصصی تجهیزات و ادوات نظامی قوی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، در این رزمایش دیدیم که سامانه های شناسایی نیروهای ما ، هواپیماهای فوق پیشرفته و رادار گریز دشمن را که برای بررسی ابعاد این رزمایش قصد نزدیک شدن به محدوده رزمایش داشتند ، شناسایی و به آنها اخطار می دهد و این نشان دهنده قدرت عظیم نظامی جمهوری اسلامی ایران است .
وی خاطر نشان کرد: این اقتدار نیروهای نظامی ولایتمدار ایران موجب ارتقاء جایگاه کشور در عرصه بین المللی شد که دوستانمان را دلگرم و دشمنان را به هراس و حیرت وا می دارد و قطعا این رزمایش برای دوست و دشمن سخنان بسیاری داشته است و همچنین اضافه کرد : محدوده ی این رزمایش دو میلیون و دویست کیلومتر مربع بوده که از نظر حجم نیروهای چهارگانه کشور بسیار کم سابقه است
شمس الدین در ادامه افزود: هماهنگ کردن بسیار دقیق این نیروها از جمله کارهای بسیار مهم و حساس است که کمتر کشوری میتواند از عهده آن بر آید و به حمد الله ایران اسلامی به این توانمندی رسیده است .
امام جمعه انزلی افزود: نخست وزیر رژیم کودک کش صهیونیستی در خصوص این رزمایش عظیم گفته ایران با پهیاد انتحاری تمرین نظامی می کند و این برای ما یک چالش است.
حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین همچنین درخصوص سخنان نتانیاهو مبنی بر اینکه نباید بگذاریم ایران به سلاح هسته ای مجهز شود اظهار داشت : نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده که بدنبال سلاح هسته ای نبوده و نیست چراکه سلاح هسته ای اقتدار نمی آورد و شما اکنون می بینید که کشورهایی که سلاح هسته ای نیز دارند همواره حریم سرزمینی شان مورد تعرض قرار می گیرد.
خطیب جمعه انزلی با بیان این که اقتدار ما پشتوانه ولایی و رهبری داهیانه فرمانده کل قوا و مقام معظم رهبری است، تاکید کرد: دشمنان بدانند اقتدار ایران نه به سلاح که به پیروی از خط ولایت ، و درایت فرماندهی کل قوا است که توانسته در صحنه های بین المللی تاثیر گذار باشد.
وی همچنین عنوان داشت : پیام این رزمایش پیام صلح است ، کشورهای اطراف بدانند اگر همراه ایران باشند قطعا امنیت ، صلح و آرامش را برای خود به ارمغان خواهند آورد .
امام جمعه شهرستان بندر انزلی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به میلاد نبی اکرم (ص) گفت: امام راحل با روشن بینی، حدفاصل دو روایت از ولادت پیامبر(ص) را هفته وحدت نامگذاری کردند.
وی افزود: این مجالی است تا با نزدیکی بیشتر اقوام اسلامی، بهانه نفوذ و تفرقه از بیگانگان سلب شود.
حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین در خاتمه تصریح کرد:همگرایی اقوام اسلامی موجب گسترش وحدت و عزتشان می شود و به حول و قوه الهی، شر تفرقه افکنان نیز به خودشان باز خواهد گشت.

Share