سقوط یک جنگنده ائتلاف آمریکا در شمال شرق سوریه و اسارت خلبان آن

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا منابع وابسته به مخالفان سوریه گفتند که داعش ادعا کرده است که خلبان یک جنگنده ائتلاف آمریکایی ضد داعش را در شمال شرق سوریه به اسارت گرفته است. شبکه‌های خبری مخالف دولت سوریه از جمله العربیه و الجزیره، صبح چهارشنبه از سقوط یک جنگنده در «رقه» در […]

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا منابع وابسته به مخالفان سوریه گفتند که داعش ادعا کرده است که خلبان یک جنگنده ائتلاف آمریکایی ضد داعش را در شمال شرق سوریه به اسارت گرفته است.

xxsaxشبکه‌های خبری مخالف دولت سوریه از جمله العربیه و الجزیره، صبح چهارشنبه از سقوط یک جنگنده در «رقه» در شمال شرق این کشور خبر دادند.
بنا بر این گزارش، این جنگنده متعلق به ائتلاف آمریکایی موسوم به «ائتلاف بین‌المللی ضد داعش» بوده که داعش گفته است آن را سرنگون کرده اما این خبر را منابع رسمی وابسته به ائتلاف هنوز تایید نکرده‌اند.
از طرفی دیگر شبکه خبری المیادین به نقل از آنچه «دیدبان حقوق بشر سوریه» خوانده می‌شود و از حامیان گروه‌های مسلح در سوریه و وابسته به مخالفان سوریه است، اعلام کرد که داعش خلبان این جنگنده را که ملیتی عرب دارد به اسارت گرفته است.
شبکه العربیه همچنین ادعا کرد که خلبان این جنگنده ملیت اردنی دارد که به اسارت داعش در آمده است.

/العالم

Share