سرباز فراری پرسپولیس در کلاس اسلحه شناسی +عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،پس از آن که مسوولان نیروهای مسلح با دید ملی به وضعیت سربازها نگاه کرده و جواز حضور برخی از آنها در جام ملت ها صادر شد، بنظر می رسد که نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم بتوانند از این تبصره استفاده کنند. حسین ماهینی که همراه ملوان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،پس از آن که مسوولان نیروهای مسلح با دید ملی به وضعیت سربازها نگاه کرده و جواز حضور برخی از آنها در جام ملت ها صادر شد، بنظر می رسد که نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم بتوانند از این تبصره استفاده کنند.

حسین ماهینی که همراه ملوان در اردوی کیش به سر می برد دو ماهی است که رسما خدمت سربازی را آغاز کرده و حتی کلاس های اسلحه شناسی و تیراندازی های مختلف را هم پشت سر گذاشته است. او بر خلاف برخی سربازان دیگر کارش را توجیه هم نکرد و حالا باصطلاح سرش به کارش گرم است و خدمتش را سپری می کند.

ماهینی اما تا امروز که آخرین روز نقل و انتقالات است نتوانسته قراردادش با ملوان را در هیات فوتبال گیلان و سازمان لیگ ثبت کند و آخرین قرارداد رسمی او همان قرارداد با پرسپولیس است.

هر چند اگر ثبت هم کرده بود تیم های حاضر در آسیا می توانند از سه یار کمکی و قرضی در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کنند اما اکنون شرایط برای همراهی او با پرسپولیس مهیاتر است.

تیم ها در آسیا می توانند ۲۰ بازیکن بزرگسال را در لیست خود داشته باشند در حالی که در لیگ برتر ایران فقط ۱۸ بازیکن در فهرست آنها قرار می گیرد.حالا پرسپولیس می تواند علاوه بر ۱۸ بازیکن حاضر در فهرست لیگ برتر خود، ماهینی را هم به لیست آسیایی اش که اواسط دی ماه به کنفدراسیون آسیا ارسال می کند اضافه کند همانگونه که رضا نوروزی هم همین وضعیت را دارد و با این دو بازیکن تعداد نفراتش به ۲۰ می رسد.

 

 

 

۰۰۹۹۹۵۸۲

 

ورزش سه/

Share