سروری در مسجد صاحب الزمان(عج) رشت

سال ۸۸ به همگرایی ملی خدشه وارد شد/اپوزیسیون در انتخابات سال ۸۸ ورود کرده بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: انتخابات با آرای ۴۰ میلیونی بزرگ‌ترین فرصت برای رونق اقتصادی کشور بود و موسوی آن را به تهدید تبدیل کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: انتخابات با آرای ۴۰ میلیونی بزرگ‌ترین فرصت برای رونق اقتصادی کشور بود و موسوی آن را به تهدید تبدیل کرد.

۷l38bc3p پرویز سروری عصر امروز در مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهر به مناسبت هشتم و نهم دی ماه با اشاره به اینکه به‌هنگام عمل کردن یکی از ویژگی‌های افراد بصیر است اظهار کرد: مردم با بصیر گیلان به‌ویژه شهر رشت توانستند پیشقراول بصیرت در کشور باشند.

وی حرکت مردم گیلان را زمینه‌ساز حضور مردم در نهم دی ماه در کشور عنوان کرد و افزود: به‌هنگام حرکت کردن و حضور هوشمندانه گیلانی‌ها جای قدردانی دارد.

سروری با بیان اینکه مرور فتنه برای جامعه لازم است، تصریح کرد: فتنه سال ۸۸ حادثه و دعوا بین دو نفر نبود که تمام شده باشد بلکه این پرچم باید در نسیم بصیرت ملت در جریان باشد تا در مسیر تاریخ کشور تکرار نشود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران به فرآیند ایجاد فتنه در کشور اشاره کرد و گفت: درگیری نظام سلطه با انقلاب اسلامی مراحل مختلفی دارد و استکبار در ابتدای پیروزی انقلاب جنگ تمام عیار علیه نظام را آغاز کرد و در جنگ سخت توانستیم دشمن را شکست دهیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن پس از جنگ سخت تهاجم فرهنگی علیه نظام اسلامی را آغاز کرده است، بیان کرد: هشدارها و بصیرت بخشی مقام معظم رهبری اجازه نداد حلقه‌های تهاجم فرهنگی دشمن تکمیل شود اما این فرآیند ادامه دارد.

سروری دوم خرداد را مدل سوم هماوردی دشمن با نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: دشمن در دوم خرداد حاکمیت دوگانه را مطرح کرد و حضور و موج گسترده مردم، نخبگان و مراجع جلوی تحقق آن را گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر تهران به گام چهارم دشمن در سال ۸۸ اشاره کرد و یادآور شد: دشمن به‌دنبال ایجاد انقلاب مخملی برای سقوط نظام اسلامی بود.

وی با بیان اینکه اپوزیسیون ضدانقلاب در انتخابات سال ۸۸ ورود کرده بود، اظهار کرد: سال ۸۸ منافقین برای نخستین بار در کنار سلطنت‌طلب‌ها، صهیونیست‌ها و بهایی‌ها یک فریاد می‌زدند زیرا متوجه شده بودند قهر و تحریم آنها در مشارکت مردم تاثیری ندارد.

سروری فضاسازی دشمن را مبتنی بر تقلب در انتخابات عنوان کرد و افزود: سال ۸۸ میرحسین موسوی ۲۴ هزار نفر را در صندوق‌های رای گمارده بود و این افراد روند انتخابات را امضا و تایید کردند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه میرحسین موسوی دلیلی بر وقوع تقلب در انتخابات نداشت، تصریح کرد: انتخابات با آرای ۴۰ میلیونی بزرگ‌ترین فرصت برای رونق اقتصادی کشور بود و موسوی آن را به تهدید تبدیل کرد.

وی به خسارت ۳۲۴ هزار میلیارد تومانی آتش فتنه به منافع کشور در مدت هشت ماه اشاره کرد و گفت: سال ۸۸ به همگرایی ملی به شدت خدشه وارد شده بود.

سروری با اشاره به مواضع شفاف مقام معظم رهبری در فتنه سال ۸۸، بیان کرد: طبق قانون اساسی و شرع رهبری فصل‌الخطاب است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران به حساسیت مقام معظم رهبری به تمام موضوع‌های بزرگ و کوچک نظام اشاره کرد و یادآور شد: مدت هشت ماه کشور در آتش سوخت اما کمترین تلفات در جامعه اتفاق افتاد و نظام سلطه از این ناحیه ضربه خورد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری اجازه نداد درگیری بین نظام و مردم اتفاق بیفتد، خاطرنشان کرد: حماسه  نهم دی ماه سال ۸۸ رفتار مردم‌سالارانه نظام و سیل خروشان مردمی با فتنه بود.

سروری به حرکت مردم از تردید به طرف ایمان با مدیریت هوشمندانه مقام معظم رهبری در فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و افزود: مردم به این نتیجه رسیدند برخی می‌خواهند از آنها سوء استفاده کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه چهره‌های مختلف در حماسه نهم دی ماه سال ۸۸ کنار همدیگر قرار گرفتند، اظهار کرد: قرار بود برنامه‌ریزی آمریکا در سوریه و عراق در ایران انجام شود اما حماسه هشتم و نهم دی ماه ترفند دشمن را خنثی کرد.

وی بر زنده نگه‌داشتن حماسه ۹ دی تاکید کرد و گفت: اگر حماسه مردم زنده نگه داشته شود می‌توانیم تهدیدهای جامعه را تشخیص دهیم.
m1v5sfy3 aw76v1d1

/فارس

Share