مدیرکل ورزش و جوانان گیلان

سالن چند منظوره تختی لاهیجان تا پایان تیر ماه سال آینده افتتاح می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رهنما با بیان اینکه سالن نیمه تمام چند منظوره تختی لاهیجان در برف سال گذشته دچار تخریب شده بود، افزود: این سالن ورزشی با مساعدت استاندار و افزایش اعتبارات استانی تا پایان تیر ماه سال آینده افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسعود رهنما ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان اظهار کرد: در راستای پیگیری طرح‌های نیمه تمام عمرانی، اعتبار برای تکمیل سالن چند منظوره و نیمه‌کاره تختی لاهیجان افزایش یافت و این امر نخستین گام برای رشد سرانه فضای ورزشی گیلان rahnama_4624بود که با حمایت استاندار محقق شد.

وی با بیان اینکه سالن نیمه تمام چند منظوره تختی لاهیجان در برف سال گذشته دچار تخریب شده بود، افزود: این سالن ورزشی با مساعدت استاندار و افزایش اعتبارات استانی تا پایان تیر ماه سال آینده افتتاح می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از اختصاص یک میلیارد تومان از اعتبارات استانی و یک میلیارد از اعتبارات ملی به سالن ورزشی مذکور خبر داد و گفت: این طرح ورزشی با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده و ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امسال به اعتبارات آن افزوده شد.

وی رویکرد امسال ورزش و جوانان گیلان را پیگیری طرح‌های عمرانی و رسیدگی به نیروی انسانی عنوان کرد و یادآور شد: سال گذشته رویکرد اداره کل ورزش و جوانان استان در بعد ورزش قهرمانی بود که گیلان توانست رتبه چهارم را در بازی‌های آسیایی و ساحلی آسیا به دست آورد.

رهنما رتبه گیلان از نظر سرانه فضای ورزشی را بیست و سوم کشور ذکر کرد و متذکر شد: با این وجود گیلان در ورزش قهرمانی و حرفه‌ای جزو استان‌های برتر کشور و در جدول الف قرار دارد.

/فارس

Share