پاسخ فیاض زاهد به خبر منتشر شده در سایت غیرمجاز

زمانی که شما در مازندران مشغول بازی بودید من توفیق خدمت در رکاب امام(ره) را داشتم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا زمانی که مسولان خزرآنلاین در شهرهای مازندران مشغول بازی بودند من توفیق همراهی و خدمت به امام راحل را داشته و ۴۳ ماه از عمرم را در رکابش جنگیده ام. به این دوستان توصیه می کنم که اگر دینداری لغلغه ی زبانشان است ذره ای جوانمردی پیشه خود سازند.

منتقدان افراطی بیشتر حرف بزنند بنفع اصلاحات است/عصبانیت نباید استراتژی دائم روحانی باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر فیاض زاهد استاد دانشگاه و فعال سیاسی در پی مطلب منتسب شده به ایشان از سوی روزنامه کیهان و سایت خزرآنلاین تکذیبیه زیر را به صادر کردند :

بسم الله الرحمن رحیم
منتقدان افراطی بیشتر حرف بزنند بنفع اصلاحات است/عصبانیت نباید استراتژی دائم روحانی باشدبا خبرشدم سایت خزرآنلاین که سابقه مستوفایی در تخریب چهره های اصلاح طلب دارد همسو با روزنامه کیهان به دروغ سخنانی را به اینجانب انتساب داده است.
من در توجیه برخی از تندروی های اول انقلاب گفته ام برخی از واکنشها و از دل شور و حرارت ابتدای هر حرکتی طبیعی است.نکته مهم تاکید بر این نکته است که نظام دیکتاتوری شاه فرصت فرهنگ دموکراتیک را از مردم ایران گرفته بود و بدیهی است انقلاب در واکنش به همان استبداد بود.

اما بدیهی است که حکومتها بازتاب جامعه خود هستند و بزرگترین آفت هرجامعه استبدادی رشد مستبد های کوچک و در درون خانواده و کوچه و خیابان است.ارتباط دادن این بحث فرهنگی به کلیت انقلاب یک خباثت رسانه ای است.

زمانی که مسولان خزرآنلاین در شهرهای مازندران مشغول بازی بودند من توفیق همراهی و خدمت به امام راحل را داشته و ۴۳ ماه از عمرم را در رکابش جنگیده ام.
در پایان به این دوستان توصیه می کنم که اگر دینداری لغلغه ی زبانشان است ذره ای جوانمردی پیشه خود سازند.

درود بر امام و انقلاب و ارزش های متعالیش
فیاض زاهد

گفتنی است در بخشی از مطلب منتسب به فیاض زاهد آمده بود:«پس از انقلاب مستبدانی ظهور کردند که خود دچار نوعی استبدادزدگی بودند.ما نه از انقلاب سال ۵۷ خاطره خوبی داریم و نه سن و سال ما دیگر اجازه انقلاب می‌دهد.

/خبرآزاد

Share