اطلاع رسانی دیارمیرزا نتیجه داد

روشندل رودباری خطاب به فرماندار:شما که به من رسیدگی کنید،خدا هم به شما می‌رسد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا چندی پیش خبری درخصوص درخواست کمک روشندل ۹۵ ساله رودباری در دیارمیرزا منتشر شد,حال تنها چند روز پس از انتشار این خبر در رسانه ها احمدی فرماندار رودبار به دیدن خانم بزرگ حاتمی رفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا چندی پیش خبری درخصوص درخواست کمک روشندل ۹۵ ساله رودباری در دیارمیرزا منتشر شد,حال تنها چند روز پس از انتشار این خبر در رسانه ها احمدی فرماندار رودبار به دیدن خانم بزرگ حاتمی رفته است.

xxkx4u9wvjc5w6u5lcwyسردبیر هفته نامه شکوفه های زیتون در این خصوص گفت گفت: خداوند به من حقیر محبت نموده و مرا به راهی رهنمود فرمودند که در آن ثواب دنیوی و اخروی وجود داشت. پس از چاپ گفتگوی شکوفه های زیتون با روشندل ۹۵ ساله ای که در یکی از مناطق شهر رودبار-کلشتر- زندگی می نمود؛ بسیاری از سایت های خبری و تحلیل استان گیلان و دیگر استان ها با در خروجی قرار دادن این گزارش سبب شدند تا مسئولین و مردم با ما تماس حاصل نمایند.
صیادپور ادامه داد: برخی از مسئولین استانی و شهرستانی راغب بودند تا هرگونه کمکی که می توانند برای این فرد انجام دهند. اولین مسئول شهرستانی که پیگیر این موضوع بود احمدی فرماندار شهرستان رودبار بود که اعلام کرد وظیفه خود می دانیم تا به خواسته این مادر زحمتکش لبیک گفته و بعنوان نماینده دولت خدمت ایشان برسیم.

وی در پایان گفت: بی شک شکوفه های زیتون در دل مردم نفوذ پیدا کرده است و اگر نمونه های زیادی از این گزارشات در تنها نشریه پویای شهرستان به انتشار نمی رسید شاید دستان خالی بیش از این بود.

احمدی فرماندار رودبار:مادر جان شما سرور مایی

us6sk2524sedwwg3sd18 فرماندار رودبار در یک روز پر کار با حضور در منزل روشندل ۹۵ ساله کلشتری با وی به گفتگو پرداخت و از کمبودها و نیازهای این پیر زن جویا شد.
وی با اشاره به اینکه این مادر از دولت تقاضای کمک کرده بود گفت: بنده وظیفه دانستم تا با حضور نزد این روشندل کهنسال اعلام نمایم که برنامه دولت حمایت از تمامی اقشار جامعه مخصوصا افراد نیازمند است.
سید محمد احمدی همچنین گفت: با توجه به خواسته این مادر، خرید یخچال و تعمیر سقف خانه ایشان از سوی فرمانداری شهرستان رودبار بزودی انجام خواهد گرفت.

احمدی ادامه داد: با دیدن شرایط زندگی این مادر و وضع معیشتی ایشان می بایست تلاش خود را برای حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه بیشتر نماییم.

  خانمی حاتمی(ماشِل ):چای ییلاقی ما را بخور آقای فرماندار

روشندل کلشتری نیز در این دیدار صمیمی دست های فرماندار را گرفت و گفت: تو پسر من هستی؛ ممنونم که آمدی؛ بسیار خوشحالم کردی؛ شما که به من رسیدگی می کنید، خدا هم به شما می رسد؛ من قربان معرفت شما شوم.

در بین صحبت ها  تا ماشل متوجه شد که فرماندار از ذریه سادات است گفت: من فدای شما شوم الهی؛ فدای جدّت آقا سید؛ من غلام شما هستم؛ مرا دعا کنید.
در ادامه خانمی حاتمی به فرماندار گفت: خانه من ییلاقی است، چای ما را بخور، نخوری ناراحت می شوم، به این می گویند چای آتشی ییلاقی؛ فرماندار نیز پس از گفتگویی صمیمی با این روشندل و اقوام وی وضعیت معیشت او را بررسی نمود.
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

c1snfkhwvjubxx7apgo5

Share